پرش لینک ها

لینک کوتاه:

آیا می توان روی پارچه تریکو چاپ کرد؟

 

آیا میتوان بر روی پارچه تریکو طرحی را چاپ کرد؟ آیا دوست دارید هر طرحی که مدنظرتان است را روی پارچه تریکو باکیفیت عالی چاپ کنید؟ چه نوع پارچه برای این کار مناسب است؟
با توجه به آحاد جامعه با سلیقه های گوناگون صنعتگران به فکر ساخت دستگاهی برای چاپ بر روی پارچه تریکو افتادند و این موضوع را با جدیت دنبال کردند تا اینکه دستگاه چاپ باکیفیت بالا را به گونه که هر طرح و نقشه ای که خواستید می توانید روی پارچه تریکو چاپ کنید.

آیا می دانید چه پارچه ای قابلیت چاپ را دارد؟
بر روی تمام پارچه ها می توان عملیات چاپ را انجام داد و می توان از طرحها و نقشه های متفاوت استفاده کرد، اما این عملیات تکمیلی و چاپ را معمولا کارخانجات بزرگ انجام می دهند و برای متراژ و با کیلوگرم بالا که به اصطلاح به آن تناژ می گویند، مورد استفاده قرار می گیرد ولی اگر خواستید تعداد خاصی را بر روی آن چاپ بزنید چه کنیم؟

چاپ روی پارچه تریکو با تعداد کم
برای این موضوع باید به چند نکته توجه کنید یک از آنها نوع پارچه ای که باید روی آن عملیات چاپ را انجام داد یکی از خصوصیاتی که باید برای چاپ مورد توجه گیرد الیاف به کار رفته پارچه تریکو است که باید قابلیت چاپ هم داشته باشد پارچه ای که برای چاپ مورد استفاده قرار میگیرد باید حداقل 70% آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد و از الیاف طبیعی به هیچ عنوان در آن استفاده نشده باشد یا مقدار درصد الیاف طبیعی به کار رفته در بافت پارچه تریکو زیر 30% باشد.
چاپ پارچه تریکو

چه نوع پارچه برای چاپ مناسب هستند؟
پارچه تریکو های که بیشتر برای پرسه چاپ از آن استفاده می کنند معمولا اسپان لاکرا و فیلامنت است که این به دلیل کم بودن یا نبودن الیاف طبیعی در بافت آنها است به همین سبب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و امتحان خود را برای چاپ تعداد کم، داده اند و با کیفیت و شفافیت خاصی می توان بر روی آن عملیات چاپ را انجام داد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag