پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بزرگترین بازار فروش عمده پتو با نازل ترین قیمت

یکی از برترین فروشندگان عمده فروش کالای خواب، شرکت دیبافت نگار است، شما با سر زدن به سایتش می توانید قیمت پتو گلبافت با نازل ترین قیمت و بالاترین حد کیفیت را ببیند. شرکت های فروش به دلیل ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه محصول را با سودی مقرون به صرفه و نزدیک به قیمت کارخانه به مشتریان می فروشند بنابراین برای تجربه خریدی آسان و پرسود می توانید از طریق تماس با نمایندگی ها و شرکت های فروش محصول را مستقیما از کارخانه بخرید.

بهترین عرضه کننده پتو مسافرتی

پتوهای مسافرتی منسوجاتی با وزن کم هستند که در سفر و گردش مورد استفاده قرار می گیرند. وزن کم این محصولات باعث شده است که جا به جایی آنها آسان باشد و جای زیادی را اشغال نکند، علاوه بر این حس سبکی و راحتی را به مصرف کننده ببخشد.
با پیشرفت صنعت نساجی و تلاش برندهای کالاهای خواب برای توسعه پتو مسافرتی، این محصولات با تنوع طرح و رنگ بیشتری وارد بازار شدند و زیبایی طرح و رنگ آن سبب شد که استفاده از این منسوجات به سفر محدود نشود و برخی افراد در خانه هم از آن استفاده کنند. پتوهای مسافرتی دارای ظرافت و نرمی مطلوبی هستند و گرمای مطبوع آن باعث شده که در همه فصول قابل استفاده باشند. برندهای گلبافت، نرمینه، شادیلون و… این نوع منسوجات را در تنوع کیفیت و رنگ بالا تولید و به بازار عرضه می کنند.

مرکز تولید بهترین پتو دو نفره در کشور

مشتریان هنگامی که قصد خرید عمده یک محصول را دارند به دو فاکتور مهم خیلی توجه می کنند، این دو فاکتور مهم شامل قیمت و کیفیت محصول می شود. بسیاری از هتلداران برای خرید روتختی به دنبال یک پتو دو نفره شیک و قیمت مناسب هستند.
همانطور که می دانید قیمت پتو تا حد زیادی بستگی به میزان مرغوبیت الیاف استفاده شده در آن دارد و استفاده از الیاف طبیعی در حین اینکه کیفیت محصول را بالا می برد، قیمت آن را هم تا حد زیادی افزایش می دهند از همین رو تولیدکنندگان ایرانی برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیدند و با استفاده از الیاف مصنوعی که شباهت زیادی به الیاف طبیعی داشت، پتوهای دو نفره باکیفیتی را تولید کردند. واحدهای صنعتی لاله مهرگان بزرگترین برند تولید پتو دو نفره باکیفیت با نازل ترین قیمت است و محصولاتش را طرح های زیبا و شکیل وارد بازار می کند. جهت خرید کالای خواب به صورت عمده می توانید وارد سایت دیبافت نگار شوید. شرکت دیبافت یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش در سراسر کشور است و محصولات کارخانجات پتو را به صورت عمده و جزئی به مشتریان می فروشد. قیمت پتو با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت داخل سایت دیبافت نگار درج شده است و مشتریان عزیز با مشاهده مشخصات محصول مورد نظرشان و درنظر گرفتن قیمت آن اقدام پتو دو نفره با کیفیت و قیمت مناسب کنند.
بازار عمده فروشی پتو خانگی طرحدار
بسیاری از مشتریان برای خرید یک پتو خانگی خوب به چند نکته توجه می کنند.
1. جنسی که خریداری می کنند نرم و مرغو ب باشد تا باعث ایجاد حس راحتی در خواب شود.
2. ارگانیک و ضدحساسیت باشد تا بدن فرد هنگام خواب اذیت نشود.
3. قابل شست و شو باشد و بر اثر شسته شدن دچار آبرفت یا تغییر رنگ نشود.
4. قابلیت تنفس داشته باشد و هوا را در خود نگه ندارد تا بدن دچار تعرق نشود.
5. طرح و رنگ زیبایی داشته باشد.
6. الیاف استفاده شده در آن کیفیت خوبی داشته باشد.
7. وزن استانداردی داشته باشد.
و…
به مواردی که در بالا گفته شد توجه کنید، همه موارد به خودی خود نکته مهمی است که همه شما در هنگام خرید پتو به آن توجه دارید و همچنین طرح و رنگ پتو هم از مهمترین مشخصه هایی است که شما را مجاب می کند یک محصول را بخرید. طرح و رنگ پتو باعث زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب می شود و همچنین میزان ملایمت منسوج در کیفیت خواب شما هم تاثیرگذار است.
تولیدکنندگان ایرانی و خارجی با تولید پتوهای خانگی گلدار توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده اند. پتوهای گلدار با رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. جهت خرید یک پتوهای گلدار با نازل ترین قیمت می توانید به نمایندگی های فروش کالای خواب مراجعه کنید.

چگونه پتو ایرانی باکیفیت را انتخاب کنیم؟

استفاده از الیاف درجه یک و باکیفیت در فرایند تولید پتو تاثیر زیادی بر کیفیت آن می گذارد از همین رو تولیدکنندگان ایرانی در تلاش هستند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولی مطابق میل مشتری تولید کنند. برای خرید یک محصول باکیفیت باید به برند تولیدکننده آن توجه کنید چون خیلی از واحدهای صنعتی در زمینه تولید پتو باکیفیت به محبوبیت بالایی دست یافته اند و طیبعی است که شما جنس بد از این تولیدکننده ها نمی خرید.
برای شناخت برترین برندهای ایرانی در زمینه تولید کالای خواب وارد سایت دیبافت نگار شوید و با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید. شرکت دیبافت نگار سالهاست در زمینه پخش و توزیع پتوهای تک نفره و دو نفره در حال فعالیت است و شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی می کند.

محصول درجه یک پتو صادراتی نرمینه

یکی از برترین برندهای تولیدکننده پتو، برند نرمینه است.
پتوهای نرمینه دارای تنوع طرح و کیفیت بالایی است و جزو منسوجات جدید و مدرنی به حساب می آید که در جهیزیه عروس مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این به عنوان روتختی برای اتاق خواب نوجوانان، کودکان و بزرگسالان هم خریداری می شود. پتوی نرمینه به دلیل لطافت و گرمای مطبوع در همه فصول مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل علاوه بر این در سایر کشورها هم مشتری ‌های خاص خودش را دارد به همین خاطر پتو نرمینه جزو کالاهای صادراتی محبوب به حساب می آید.

 

معرفی ارزانترین پتوهای گل برجسته

قیمت انواع پتو به صورت فروش مستقیم در ایران و طرح های گل برجسته یکی زیباترین طرح های مورد استفاده تولیدی ها برای تولید روتختی است. برخی از انواع پتو گل برجسته به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در فرایند تولید آن، قیمت مناسبی دارند. پتوهای گل برجسته ارزان قیمت توسط انواع برندهای تولید کالای خواب مثل نرمینه، شادیلون، گلبافت و لاله تولید و روانه بازار می شوند و به دلیل زیبایی طرح مورد پسند همه مشتریان از جمله عروس خانم ها، بزرگسالان، نوجوانان و… قرار می گیرد.
جهت خرید یک پتوی ارزان با کیفیت مطلوب می توانید با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید. بسیاری از هتل ها از پتوهای گل برجسته ارزان قیمت به عنوان روتختی استفاده می کنند؛ جهت مشاهده قیمت پتو با نازل ترین قیمت می توانید به سایت دیبافت مراجعه کنید و از دیدن قیمت پتوهای گل برجسته شگفت زده شوید.

مرجع فروش پتو دخترانه با قیمت کم نظیر

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید پتو که مشتریان توجه زیادی به آن دارد، طرح و رنگ منسوج است.
طرح و رنگ یک پتو متناسب با سن و جنسیت مصرف کننده تعیین می گردد مثلا اکثر تولیدی ها برای روتختی ها یا پتوهای دختران نوجوان از رنگ های شاد و ملایم با طرح های پرنسسی یا کارتونی استفاده می کنند. با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت نساجی و افزایش برندهای مختلف کالای خواب در ایران، پتوهای دخترانه و پسرانه در کیفیت ها و قیمت های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند، اگر شما دوست ندارید که در این تنوع قیمت و کیفیت گیج شوید، پیشنهاد ما به شما این است که برای به دست آوردن قیمت پتو با نازل ترین قیمت به سایت های فروشنده سری بزنید.

قیمت پتو نیکوباف را به صورت عمده و تکی در این صفحه ببینید.

بررسی ویژگی پتو ایرانی ساده مرغوب

برندهای ایرانی بسیار در حوزه تولید کالای خواب فعال هستند و منسوجات باکیفیت و خوبی را به عرصه تولید می رسانند. برخی پتوهای ایرانی به دلیل میزان مرغوبیت بالا، جزو کالاهای صادراتی به حساب می آید، این نوع بافته ها دارای ویژگی های خوبی هستند که آن را از سایر منسوجات هم رده خود متمایز می کند، این ویژگی ها عبارتند از:
1. سبک و کم وزن هستند.
2. طرح و نقش ساده و زیبایی دارند.
3. دارای تنوع رنگی بالایی هستند.
4. به خاطر استفاده از الیاف مصنوعی مرغوب باکیفیت اما قیمت مناسب هستند.
5. ارگانیک و ضد حساسیت هستند.
6. از تعرق بدن در هنگام خواب جلوگیری می کند.
7. پرز نمی دهد.
8. طول عمر بالایی دارد.
یکی از بهترین برندهای ایرانی که منسوجاتش همه ویژگی های بالا را دارد، پتو لاله است که در انواع متنوع وارد بازار می شود.

بازار تهران دیبافت

انواع پتوهای دو نفره و یک نفره در بازار

امروزه بسیاری از مشتریان خرید پتوهای سبک و کم وزن را ترجیح می دهند چون جا به جایی آنها آسان است و علاوه بر این بدن هم هنگام خواب احساس راحتی می کند. ابعاد استاندارد برای پتوهای دو نفره 220 در240 و برای پتوهای تک نفره 160 در220 است البته بسته به کاربرد و سن مصرف کننده این ابعاد جا به جا می شود مثلا پتوهای نوجوان یا کودکان ابعاد کمتری دارد. برندهای نرمینه، گلبافت و لاله در زمینه تولید انواع پتوهای دو نفره و تک نفره به خوبی عمل کرده اند و توانسته اند با تولیدات مرغوب و قیمت مناسب توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

پتو درختی شادیلون

تجارت پتو عروسکی ویژه کودک و باکیفیت

به دلیل علاقه نوجوانان و کودکان نسبت به طرح های عروسکی روی پتوها، صنعت تولید منسوجات عروسکی با استقبال زیادی مواجه شد.
برندهای تولید پتوهای عروسکی می کوشند با به روز کردن طرح های کارتونی روی پتوها و تنوع رنگ ها توجه مشتریان را به سوی خود جلب کنند. جالب است بدانید که تولید پتوهای عروسکی تنها به نوجوان و کودک ختم نشد بلکه برخی از کارخانجات و واحدهای صنعتی به دلیل درخواست مشتریان پتوهای عروسکی را در ابعاد تک نفره هم تولید کردند. جهت مشاهده تنوع طرح و رنگ پتوهای عروسکی می توانید به سایت های فروش کالای خواب سری بزنید.

سایت معتبر خرید بهترین برند پتو

در این مطلب تا حدودی با تنوع طرح و رنگ پتو و همچنین تنوع کیفیت ها آشنا شدید و فهمیدید که برای خرید کالای خواب چقدر باید وسواس به خرج بدهید تا بین این همه تنوع آنچه که می خواهید را پیدا کنید، شاید گیج شده باشید که خب حالا چی بخرم یا چه پتویی برای من مناسبه؟ نگران نباشید شما می توانید برای یک خرید مقرون به صرفه و باکیفیت به سایت های فروشنده کالای خواب مراجعه کنید و از کارشناسان فروش کمک بگیرید.
یکی از معتبرترین سایت های فروش که سال هاست در زمینه خدمت رسانی به مشتریان در حال فعالیت است، سایت دیبافت نگار است که محصول را به قیمت کارخانه به مشتریان می فروشد. با ورود به سایت دیبافت نگار قیمت پتو را با نازل ترین قیمت ببینید و از دیدن قیمت ها حیرت زده شوید.

فروشگاه پتو رنگی با تخفیف شگفت انگیز

دیدن کلی پتو با تنوع رنگی بالا می تواند برای تازه عروس ها یا افرادی که می خواهند دکوراسیون منزل یا اتاقشان را تغییر دهند، جالب و هیجان انگیز باشد، اگر این اجناس تخفیف هم خورده باشد که نور علی نور است. شاید باورتان نشود ولی شرکت دیبافت نگار همیشه تخفیف شگفت انگیز دارد چون قیمت های این شرکت آنقدر خوب است که مشتریان خیال می کنند با یک تخفیف فوق العاده مواجه اند. پیشنهاد می کنیم برای خرید پتو با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت دیبافت سر بزنید.

بزرگترین بازار فروش عمده پتو با نازل ترین قیمت

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    فاطمه می گویند:

    هم نرمه و هم سبکه و توی مسافرت خیلی بدرد میخوره

      1. خیلی نرمه رنگ بندیش عالیه

        • دیدگاه های نوشته

          ناشناس می گویند:

          قیمتشون چجوریه

        • دیدگاه های نوشته

          رضایی می گویند:

          اگه بخوام عمده ازتون خرید کنم چند درصد بابت پتوهای مسافرتی به من تخفیف میدین؟

          • شماره همراه: 09130644390
        • دیدگاه های نوشته

          کامور می گویند:

          هم نرمه هم سبک تو مسافرت خیلی به درد میخورد

          • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
        • دیدگاه های نوشته

          کامور می گویند:

          پتوی گل برجسته پتو واقعا خوبی هست طرح حاش و قیمتش

          • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
        • دیدگاه های نوشته

          محمودی می گویند:

          خیلی نرمه رنگ بندیش عالیه

          • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
        • چجوری میشه سفارش داد؟

          • شماره همراه: 09115498031
        • دیدگاه های نوشته

          رضا علی نژاد کوشه می گویند:

          سلام خسته نباشید
          پتوهاتون بسیار جنس نرم و لطیفی داشت ممنون بابت ارسال به موقتون

          • وای رنگ صورتی این پتو ها خیلی شیک هستن کلی آدم لذت میبره نگاش میکنه حتمآ یکیشو میخرم

            • شماره همراه: ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۹۹
          • دیدگاه های نوشته

            فاطمه شیرمحمدی می گویند:

            با سلام و خسته نباشید پتوی با کیفیت و ارزان را از این سایت بخواهید بهترین سایت تولید کننده بهترین برند پتوی صادراتی در کشور با نازلترین قیمت

            • شماره همراه: 09356225553
          • دیدگاه های نوشته

            حامد عنایتی می گویند:

            پتو های این سایت بسیار با کیفیت و زیبا هستند و همچنین قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر فروشگاه ها دارند همچنین ارسالشون بسیار سریع هستش توصیه می کنم خرید کنید

            • شماره همراه: ۰۹۳۹۷۱۸۲۸۱۲
          • دیدگاه های نوشته

            فاطمه.ج می گویند:

            سلام
            بسیار این پتوها نرم و لطیف می باشد.
            آدم دلش میخواد همه ی پتو ها رو سفارش بده.
            خیلی محصولات خوب با کیفیتی‌ در این سایت موجود می باشد.
            ممنون از مجموعه خوبتون.

            • شماره همراه: ۰۹۱۱۷۷۹۹۴۴۶
          • دیدگاه های نوشته

            ام حبیبه عنایتی می گویند:

            با عرض سلام من از این سایت پتو سفارش دادم پشتیبانی سایت بسیار عالی بود و ارسالشون بسیار سریع انجام شد و من از خریدم بسیار راضی هستم

            • شماره همراه: ۰۹۰۲۳۷۴۳۲۶۶
          • دیدگاه های نوشته

            آرش مقدم می گویند:

            سلام وقت بخیر من از این سایت پتو با نازل خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت پتو با نازل خریداری کنید.

            • شماره همراه: 09104838654
          • دیدگاه های نوشته

            مریم حسینی می گویند:

            سلام و خسته نباشید. اگه سفارش بدیم این پتو خوشگل و با کیفیت رو تخفیف هم میدید؟

            • شماره همراه: 09160943981
          • دیدگاه های نوشته

            منا نیک مانده می گویند:

            محصولاتی که میفرستین برای شهرستان های دیگه چند روزه به دست مشتری می رسه؟ آیا امکان داره نهایتش تا چهار روز کاری برسه دستمون؟ ممنون میشم پاسخگو باشید چون قیمتاتون خوبه اما من برای خرید این محصول بسیار عجله دارم که زود به دستم برسه.

            • شماره همراه: 09015153377
          • دیدگاه های نوشته

            منا نیک مانده می گویند:

            خیلی خوبه که انقد خوب و با جزئیات به ارائه محصولتون برای فروش پرداخته شده. احسنت به شما. من بسیار از مطالب استفاده کردم و لذت بردم امیدوارم که در مراحل زندگی خود موفق باشید.

            • شماره همراه: 09015153377
          • دیدگاه های نوشته

            منا نیک مانده می گویند:

            شرایط نگه داری از این محصولات رو میشه لطفا بفرمایید؟ من تهیه کردم اما نمیدونم تو چه شرایطی ماندگاریش بیشتر می شه و کیفیت خودشو دیر تر از دست میده. ممنونم اگه پاسخگو باشین.

            • شماره همراه: 09015153377
          • دیدگاه های نوشته

            نجمه امیدیان می گویند:

            با سلام و احترام ،من از این سایت پتو خریداری کردم خیلی خوشگل و خوش جنس هستند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند چون به صورت عمده خریداری میشن،در کل من از خریدم خیلی راضی هستم و این مجموعه رو به همه دوستانم هم معرفی کردم و اونا هم خرید انجام میدهند و خیلی راضی هستند ،تشکر میکنم از مجموعه خوبتون که این امکان رو فراهم آورده است که بصورت اینترنتی و غیر حضوری خرید کنیم و درب منزل تحویل بگیریم ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید

            • شماره همراه: 09160649181
          • دیدگاه های نوشته

            شریفی می گویند:

            محصولات کالای خوابیکی از مهمترین محصولاتی مصرفی هستند که کیفیت الیاف اونها ارتباط مستقیم با سلامت جسم افراد به ویژه سلامت بچه ها داره. از اینکه مجموعه شما محصولاتی با کیفیت و مناسب برای سلامتی رو عرضه می کنه واقعا رضایت بخشه. امیدوارم همکاری های ما همچنان ادامه داشته باشه.

            • شماره همراه: 09120258965
          • دیدگاه های نوشته

            مجتبی حاجی میرزاخانی می گویند:

            برای فروشگاه ام از این مجموعه پتو سفارش دادم،واقعا کیفیت خوبی داره

            • شماره همراه: 09396776668
          • دیدگاه های نوشته

            علیرضا شیرمحمدی می گویند:

            سلام وقت بخیر.پتو های این سایت رو سفارش دادم خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

            • شماره همراه: 09148859584
          • سلام دوستان برای کسایی که خوش سلیقه هستن توصیه میکنم حتما از این مدل پتوهای درجه یک خرید کنید بینهایت زیباست و طرح و رنگهای متنوعی داره و برای کسایی که از یکنواختی ناراحت هستن و همیشه دوس دارن مدل های جدید محصولات متنوع رو تجربه کنن میتونن وارد این سایت ها بشن و خرید کنن

            • شماره همراه: ۰۹۱۹۹۸۷۲۰۹۵
          • دیدگاه های نوشته

            لیلا رضایی می گویند:

            سلام و عرض ادب
            توضیحات بسیار خوبی درباره پتوهای فانتزی داده شد توسط این سایت من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید و خرید خوئ را در الویت قرار بدید

            • شماره همراه: 09100552842
          • دیدگاه های نوشته

            دباغی می گویند:

            سلام، خسته نباشید
            شما پتوهای ژله ای هم موجود دایرد و اگر دارید قیمت هاش به چه صورته؟

            • شماره همراه: 09126516038
          • دیدگاه های نوشته

            نرگس رضاپور می گویند:

            سلام خیلی خوبه که از مواد اولیه با کیفیت تو تولید محصولاتتون استفاده می کنید من از سایتتون خرید داشتم و مشتریتون شدم ، قطعا توجه به این موضوع باعث جذب بیشتر مشتری میشه

            • شماره همراه: 09112340427
          • دیدگاه های نوشته

            عماد واسعی می گویند:

            پیش از خرید به صورت اینترنتی نسبت به خرید مردد بودم و ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم کیفیت قابل قبولی داشته باشن ، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.

            • شماره همراه: 09112340427
          • سلام وقتتون بخیر روزتون خوش
            واقعا قیمتتون از همه جا بهتره من که خیلی از اینکه از شما پتو خرید کردم راضیم.هم نرم و گرم بود هم قیمت عالی موفق و سلامت و تندرست باشید.

            • شماره همراه: 09120968579
          • دیدگاه های نوشته

            سحر ذاکری می گویند:

            سلام عرض می کنم خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان. از اطلاعات و توضیحات مفیدتون ممنونم. این روزها پتو تیسا خیلی مورد استقبال قرار گرفته و بدلیل تنوع در طرح و سهولت در شستشو بسیار گزینه ی خوب و مناسبی برای خرید هست. لطفا بفرمایین که طرح های روی رو پتو تیسا مجموعه ی شما به صورت چاپی هست یا مثل پتو تیسا برجسته هستن؟ با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون،سربلند و پیروز باشید.

            • شماره همراه: 09923970919
          • هزینه ارسال این پتو ها به شهرستان ها و روستا ها چقدر هست؟ممنون میشم زودتر جواب بدید

            • شماره همراه: 09102939600
          • دیدگاه های نوشته

            فروهر بندانی می گویند:

            ببخشید عکس این پتو ها رو به صورت باز شده و پهن شده ندارید؟
            این طور که چیزی مشخص نیست

            • شماره همراه: 09373423037
          • دیدگاه های نوشته

            بشارتی می گویند:

            سلام
            جنس این پتوها خیلی عالیه و از نظر زیبایی هم که بی نظیر هستند. ممنون از سایت شما

            • شماره همراه: 09216887930
          • دیدگاه های نوشته

            عاطفه رضوانیان می گویند:

            با عرض سلام و خسته نباشید ،و آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ممنون از سایت کامل و جامع با توضیحات بی عیب ونقص که خرید رو برای مشتریان عزیزسهل و آسان نموده اید،به امید موفقیت های چشمگیر در زمینه کسب و کار

            • شماره همراه: 09205521454
          • دیدگاه های نوشته

            غلامی می گویند:

            بسته بندی این پتو ها به چه صورته و اینکه اگر امکانش هست می خواستم تک نفره رو سفارش بدم ممنون میشم بگین از چه راهی اقدام کنم برای خرید

            • شماره همراه: 09393416822
          • دیدگاه های نوشته

            ساسان کریمی می گویند:

            سلام، هم برای فروشگاه هم خودم خرید عمده داشتم و هم برای منزل که در کل از این پتوها راضی بودم. کیفیت و نرمی این پتو ها خیلی عالی بود.

            • شماره همراه: 09355532066
          • دیدگاه های نوشته

            محمد عاملی می گویند:

            پتوهاتون خیلی متنوع و خوش‌طرح هستن، و در کنار کیفیت قیمت مناسبی هم دارن.

            • شماره همراه: 09128984935
          • دیدگاه های نوشته

            روشنک میرزایی می گویند:

            ممنونم بابت مطالب ارزشمندتون درباره پتوی با کیفیت میخواستم بدونم فروش حضوری در شهر تهران هم دارید یا فقط به صورت اینترنتی فروش انجام میدین؟

            • شماره همراه: 09304359960
          • از نظر رنگ بندی عالی و کیفیت و تنوع اندازه و طرح و قیمت محصولات شما گزینه خوبی برای خرید است . فروش عمده دارید یا جزیی هم فروش هست . ارسال چگونه است ؟ تسویه و فروش را راهنمایی کنید .

            • شماره همراه: 09330839971
          • دیدگاه های نوشته

            مهدیه زارع مهرابادی می گویند:

            سلام ظهرتون بخیر
            اون نمونه پتو گل برجسته عکس اول که گذاشتین رو من ازتون خریدم و خیلی دوستش دارم و خوشرنگم هست

            • شماره همراه: 09336436146
          • دیدگاه های نوشته

            مریم یوسفی می گویند:

            اگر دنبال پتو با نازل ترین قیمت هستید بهتر است خریدتان را از این سایت انجام دهید من مشتری واقعی این مجموعه هستم و واقعا از محصولاتشان راضی هستم.

            • شماره همراه: ۰۹۱۵۳۳۸۷۱۰۷
          • دیدگاه های نوشته

            رستگاری می گویند:

            سلام و خسته نباشید پتوی با کیفیت و مرغوب که با شستشو بافت اون آسیب نبینه بیشتر مورد توجه مشتری هاست. خوشبختانه پتوهای شما هم این ویژگی ها رو دارند و مشتری ها استقبال خوبی از این پتو ها داشتند. همکاری خوبی بود.

            • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۰۹۷۹۶۵
          • در حال حاضر، بیشتر پتوهای پنبه ای موجود در بازار، ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. این پتوها بسیار گرم و نرم هستند و کمتر از پتوهای پشمی هم پرز می دهند. پتوهای پنبه ای که با الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر ترکیب شده اند

            • شماره همراه: 09383681056
          • دیدگاه های نوشته

            مهدیه کاظمی می گویند:

            با عرض سلام و درود. وقت شما بخیر
            چقدر مطالب سایتتون مفید بود برام. ممنونم از شما

            • شماره همراه: ۰۹۳۹۶۲۱۵۲۳۱
          • دیدگاه های نوشته

            سکینه رستمی می گویند:

            سلام من برای جهزیه عروس ام از این پتو خریداری کردم و خیلی قیمت خوبی دارد و دوباره هم برای خانه خودم هم میخواهم سفارش بدهم مرسی از سایت خوبتان.

            • شماره همراه: 09383975789
          • دیدگاه های نوشته

            رویا بزرگی می گویند:

            سلام وقت شما بخیر در صورت سفارش عمده محصول بار چند روزه تحویل داده می شود؟

            • شماره همراه: 09214890439
          • دیدگاه های نوشته

            تلما حسینی می گویند:

            سلام روز بخیر
            من از پتوی سایت شما خریداری کردم. محصولات شما بسیار با کیفیت هستند. به شما توصیه می کنم برای یک بار هم که شده این محصول را خریداری نمایید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

            • دیدگاه های نوشته

              غلامیان می گویند:

              سلام، خسته نباشید
              رو تختی ست هم موجود دارید؟ امکانش هست لیست محصولاتتون رو داخل واتساپ برام ارسال کنید؟

              • شماره همراه: 09126516038
            • دیدگاه های نوشته

              جوادی می گویند:

              سلام
              این پتوها علاوه بر جنس و کیفیت خوبی که دارند بسیار طرح و رنگ های زیبایی هم دارند

              • شماره همراه: 09216887930
            • دیدگاه های نوشته

              لیلا محمودی می گویند:

              سلام وعرض ادب این سایت رو یکی از دوستانم به من معرفی کرد و همسرم برای مغازش به صورت عمده چند مدل پتو سفارش داد واقعا طرفداران زیادی داره و زود فروش میره و میخواد دوباره سفارش بده ممنون از هماهنگی و ارسال به موقع عوامل این مجموعه

              • شماره همراه: ۰۹۱۲۶۸۵۹۸۹۲
            • دیدگاه های نوشته

              حکیمه عبدالهی می گویند:

              جنساتون عالیه واقعا خسته نباشید ،حرف نداره کارهاتون..قیمتشم مناسبه..من عاشق پتوهای شما شدم.نرم و لطیف هستند همونیکه من میخوام

              • شماره همراه: ۰۹۹۱۱۴۶۷۲۶۶
            • دیدگاه های نوشته

              الینا نیک فرد می گویند:

              سلام و عرض ادب

              ببخشید یه سوال دارم

              هزینه ی پست و‌ ارسال پتو به قم چقدر میشه ؟
              پیشاپیش از پاسخگوییتون سپاس گزارم

              • شماره همراه: 09919679379
            • دیدگاه های نوشته

              مهدیه محمدی می گویند:

              چه میزان تخفیف امکان دارد برای ما قائل شوید برای خرید عمده پتو از شما

              • شماره همراه: 09396726488
            • دیدگاه های نوشته

              ناظری می گویند:

              سلام خسته نباشید از سایت خوبتون تشکر میکنم فقط کاش قیمت پتو ها رو در سایت قرار میدادید تا مقایسه کنیم.باتشکر

              • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۴۷۷۹۰۹
            • دیدگاه های نوشته

              محدثه ایرانی پور می گویند:

              سلام
              پتو مسافرتی جنس بسیار نرنی دارد و برای مسافرت مناسب می باشد به دلیل سبک بودتش.

              • شماره همراه: 09045502089
            • دیدگاه های نوشته

              لیلا حاجی علیلوزرنق می گویند:

              سلام روز بخیر
              پتو، از جمله وسایل مورد نیاز خواب است. در هر فصلی از سال مورد نیاز می‌باشد. امروزه، با ظرافت، نرمی‌ و کیفیت بسیار مطلوب و متنوعی توسط کارخانجات متعدد، تولید و به خریداران عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند به روش‌های مختلف و به‌صرفه این محصول را تهیه نمایند

              • شماره همراه: 09120609451
            • دیدگاه های نوشته

              ام البنین ستوده حسین آبادی می گویند:

              پتو شادیلون تمام محصولات خود را به قیمت کارخانه عرضه می کند و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت خرید کنند.

              • شماره همراه: 09308809429
            • دیدگاه های نوشته

              علیرضا سلمی زاده می گویند:

              سلام
              پتو های بسیار زیبایی هستند : نرم ، سبک
              من که خیلی راضی بودم خیلی ممنون بابت سایت خوب و محصول عالیتون

              • شماره همراه: 09935730527
            • سلام
              واقعا رنگ جنس و بیشتر از همه طرح این پتو ها آدم رو مجذوب خودش میکنه
              باسپاس

              • شماره همراه: 09936964802
            • دیدگاه های نوشته

              طیب فراهانی می گویند:

              قصد خرید دارم

              • شماره همراه: 09193514012
            • بسیارمناسب هست وبسیارعالیه وبسبارمطلوب است وبسیارمناسبه

              • شماره همراه: 09115498031
            • دیدگاه های نوشته

              آریا سلیمان زاده می گویند:

              پتو، از جمله وسایل مورد نیاز خواب است. در هر فصلی از سال مورد نیاز می‌باشددر فصل سرد پتوهای کلفت و ضخیم و در فصل گرم از پتوهای نازک استفاده میشود.

              • شماره همراه: 09395294117
            • دیدگاه های نوشته

              مهدی عینی می گویند:

              عالی این پتوها خودم یکیش دارم واقعا کیفیتش بالاست

              • شماره همراه: 09113416818
            • دیدگاه های نوشته

              مهدی خسروی می گویند:

              سلام این پتو خیلی عالی هستش

              • شماره همراه: 9151643211
            • دیدگاه های نوشته

              آقایی می گویند:

              سلام محصولات شرکت دیبافت عالیه

              • دیدگاه های نوشته

                آقای آقایی می گویند:

                سلام توضیحات عالی بود و مطالب کافی تو سایت شما بود

                • دیدگاه های نوشته

                  رحیمی پاکدشت می گویند:

                  سلام من چندساله از شما خرید میکنم و واقعا راضیم بابت همه چی هم ارسال هم کیفیت و از همه مهم تر مشاوره خوب مدیر فروش شرکت شما خانم افشار

                  • دیدگاه های نوشته

                    سینا ملکی می گویند:

                    با سلام و دورود
                    مطالی مفید و کاربردی ای بود و باعث افزایش اطلاعات در حوزه انواع پتو شد. ممنون

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    اکبر تاجدار قمی می گویند:

                    سلام و خسته نباشید. برای خرید پتو حتما به شما مراجعه خواهم کرد. کیفیت محصولات تولیدی بی مثال است.

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    مریم تقی زاده اصل می گویند:

                    تنوع طرح و رنگدر محصولات واقععا شگفت انگیز است. مشتری ها می توانند به راحتی انتخاب کنند. خدا قوت به مجموعه شما

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    سارا یحیایی می گویند:

                    من از مشتری های شما هستم واقعا کیفیت قابل رقابتی دارید به همه برند شما را پیشنهاد می کنم.

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    حسین فراشان می گویند:

                    سلام و درود
                    برای خرید عمده با چه شماره ای باید ارتباط بگیرم؟ شرایط شما برای فروش عمده به چه صورت است؟

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    کمیل انصاری می گویند:

                    سلام خدا قوت
                    قصد خرید عمده و اخذ نمایندگی را داشتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    مینا کمالیان می گویند:

                    اکثر بازار را پتو ها و اجناس چینی در بر گرفته است. اینکه پتوی ایرانی با کیفیت تولید شود هم موجب رونق اقتصادی می شود و هم بازار داخل گشترش می یابد چه بسا به بازار صادرات نیز برسد.

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    سعید احسان پور می گویند:

                    درود
                    برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر می گیرید؟ و آیا تحویل درب کارخانه است؟

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    نگین معظمی پور می گویند:

                    خوشبختانه پتو های ایرانی با افزایش کیفیت همراه بوده و توانسته نظر مشتریان را جلب کند. مجموعه دیبافت هم از این قاعده مستثنی نبوده و همیشه در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خو گام برداشته. خدا قوت

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    صبا نورانی می گویند:

                    با سلام
                    خرید از مجموعه شما باعث افتخار بندهبو و همیشه برند شما را به دوستانم معرفی میکنم.

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    سمیه لک می گویند:

                    تنوع پتو های فانتزی و کودکانتون عالیه. من که عاشقشون شدم برای بچه هامم خریدم.

                    • شماره همراه: 09059657412
                  • دیدگاه های نوشته

                    رضا انتصاری می گویند:

                    بنظر من بهترین کار برای خرید
                    پتو عمده مراجعه به سایت
                    و این سایت بهترین سایت برای خرید است
                    جنس باکیفیت
                    و قیمت مناسب

                    • شماره همراه: ۰۹۱۵۰۳۰۳۴۷۷
                  • دیدگاه های نوشته

                    فاطمه امیری می گویند:

                    سلام وقتتون بخیر باشه حساسیت زا نیستند؟ پرزدهی ندارند و دارای ثبات رنگی هستند ؟

                    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                  • دیدگاه های نوشته

                    سعادت می گویند:

                    من از شما عمده خرید کردم ولی به تعداد کمتری که از کیفیتشون مطمئن بشم راضی بودم نشبت به قیمتشون کیفیتشون خوب بود

                    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                  • دیدگاه های نوشته

                    علی یادگاری می گویند:

                    خوشگله و نرم و لطیف من راصی بودم و رنگ بندی های بسیار زیبایی داره

                    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                  • دیدگاه های نوشته

                    فرهادبهرامی می گویند:

                    سلام خوبین وقت بخیر قیمت مناسب برای اتاق خوابم میخاستم سفارش بدم

                    • دیدگاه های نوشته

                      مرضیه حسینی می گویند:

                      سلام خوبین احمدی هستم طرح ورنگ بندیش عالیه قیمت مناسب وبه صرفه براسفارش عالیه

                      • دیدگاه های نوشته

                        دنیا مدنی می گویند:

                        سلام خسته نباشین کیفیت کاراتون عالیه و اینکه مشاوران فروشتون خیلی با حوصله پاسخگو هستن ممنون ازشما

                        • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۶۹۷۱۵۱
                      • دیدگاه های نوشته

                        سلمان می گویند:

                        پت های نرمینه پتو های فوقالعاده با کیفیتی هست من از خریدم راضی بودم

                        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                      • دیدگاه های نوشته

                        عباس ضیغمی می گویند:

                        با سلام و خسته نباشید ممنون از کیفیت اجناستون …هم جنس و هم گرما همشون خوبه

                        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                      • کاش در شرایط فروشتون فروش جزئی هم داشتین

                        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
                      • دیدگاه های نوشته

                        ابوالفضل رضالو می گویند:

                        سلام ببخشد چرا قیمت پتوها را درهمین صفحه ها نمیگذارید

                        • دیدگاه های نوشته

                          نرگس وکیلی می گویند:

                          باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان من میخواستم نمایندگی شرکت برای
                          پتو بگیرم لطفا راهنمایی کنید

                          • شماره همراه: 09100526010
                        • دیدگاه های نوشته

                          کاظمی می گویند:

                          خود پتو نسبت به قیمتش خوب بود ولیبسته بندی ضعیف بود و رنگش همون رنگی بود که انتخاب کردم و داخل عکس بود

                          • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
                        • دیدگاه های نوشته

                          کاظمی می گویند:

                          دیدن کلی پتو با تنوع رنگی بالا می تواند برای تازه عروس ها یا افرادی که می خواهند دکوراسیون منزل یا اتاقشان را تغییر دهند، جالب و هیجان انگیز باشد، اگر این اجناس تخفیف هم خورده باشد که نور علی نور است

                          • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
                        • من زیادمیخوام چطورتماس بگیرم لطفا تماس بگیرید

                          • شماره همراه: ۰۹۳۳۵۳۱۱۱۳۸
                        • دیدگاه های نوشته

                          محمدعلی می گویند:

                          سلام وقت بخیر پتو عمده میخواستم

                          • شماره همراه: 09127728115
                        • دیدگاه های نوشته

                          ناشناس می گویند:

                          لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونیم ازشما پتو عمده خرید کنیم

                          • دیدگاه های نوشته

                            ملاحسنی می گویند:

                            سلام پتوها تون خوشگله طرح و رنگش چه جوری باید سفار بدم برای فروش در مغازه میخوام عمده، قیمتش هم مناسب باشه.ممنون

                            • شماره همراه: ۰۹۳۳۷۷۳۱۷۶۷
                          دیبافت
                          مقالات
                          محصولات
                          جستجو
                          Explore
                          Drag