پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بهترین بالشت در بازار | خرید بالشت تختخواب

بهترین بالشت در بازار به روش های گوناگون به فروش می رسد که در ادامه به آن پرداخته شده است. بالشت در اندازه، طرح و مدل انواع گوناگونی که برای تمام سنین مناسب است تولید می شود.

 

بالشت مناسب خود را چگونه انتخاب کنیم؟ آیا برند های خارجی بالشت در مرکز فروش کشور برای خرید موجود هستند؟ در ایران به تولید چه نوع بالشت هایی پرداخته می شود؟ برای دست یافتن به پاسخ این سوالات و انتخاب صحیح بالشت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 بهترین بالشت در بازار | خرید بالشت تختخواب

آشنایی با انواع مختلف بالشت

بالشت انواع مختلفی دارد که در ابعاد، رنگ و طرح های گوناگون تولید می شود. تمام بالشت ها دارای استاندارد هستند و یک خواب راحت را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. برخی از بالشت ها تحت عنوان بالشت طبی دارای خواص ویژه و منحصر به فردی می باشند که مورد تایید پزشکان و سازمان وزارت بهداشت می باشد.

 

افرادی که دچار درد گردن و کمر هستند می توانند از بالشت طبی مخصوص استفاده کنند. مواد اولیه به کار رفته شده در بالشت موجب شده تا انواع مختلفی از آن پدید آید. برای مثال می توان از پر مرغ و یا پر قو برای داخل بالشت استفاده نمود.

 

بالشت ها دارای درجات مختلف از نرمی تا سفتی هستند و افراد بسته به نوعی که دوست دارند به خرید آن می پردازند. در زیر نمونه‌ای از انواع بالشت برای شما آورده شده است:

 

  1. بالشت کاموایی
  2. بالش طبی هوشمند
  3. بالش الیاف فشرده
  4. بالش پر مرغ
  5. بالش طبی زانو
  6. بالش طبی مدیکال
  7. بالش طبی ژل دار

 

آشنایی با انواع مختلف بالشت

بزرگترین تولید کننده های بالشت در ایران

بالشت یکی از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولات خواب مورد استفاده در بین افراد مختلف است. این کالا در اندازه و کیفیت های گوناگون و توسط بزرگترین کارخانجات تولید کننده تولید می شود. انواع بالشت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با به کارگیری تجهیزات و دستگاه های پیشرفته تولید می شود. این محصول به دلیل مصرف بالایی که دارد، به صورت عمده تولید می شود و با بسته بندی های ویژه و متنوع روانه بازار فروش می شوند.

 

تولید بالش طبی ارزان در این کارخانجات تولید می شود که از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشند. این کارخانجات علاوه بر تولید، با ایجاد دفاتر فروش در نقاط مختلف کشور، انواع بالشت را در اختیار مصرف کنندگان و فروشندگان قرار می دهند. خرید بالش ارزان از این کارخانجات بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان می توانند بدون واسطه این کالا را به این صورت خریداری نمایند.

 

بزرگترین تولید کننده های بالشت در ایران

مشخصات بهترین بالشت برای تختخواب

خواب تاثیر زیادی در سلامتی انسان دارد که همگی باید به آن توجه کنند. بهترین بالشت برای تختخواب مشخصات بارزی دارد که حین خرید باید به دقت آن را تهیه نمود. بالشتی که استفاده می شود باید سر را در راستای نخاع قرار دهد و به بالا تنه و شانه ها فشار وارد نکند. از انواع بالشتی که برای تختخواب مناسب هستند می توان موارد زیر را نام برد:

 

  1. بالشت با فوم هوشمند یا حافظه‌دار: برای افرادی که به پهلو یا طاق باز می‌خوابند و همچنین افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است. این بالشت‌ها خنک هستند و در شب‌های گرم تابستانی می‌توان از آنها استفاده نمود.

 

  1. بالشت پر قو: نرم و سبک هستند و عرق نمی‌کنند. این بالش برای کسانی که به شکم می‌خوابند مناسب می‌باشد.

 

  1. بالشت پلی استر: این بالشت نیز برای افرادی که به صورت طاق باز می‌خواند توصیه می‌شود.

 

  1. بالشت لاتکس: این بالش اطراف صورت را نمی‌پوشاند و موجب آزادی مصرف کننده می‌شود. از بهترین بالشت‌هایی می‌باشد که سر را در راستای نخاع قرار می‌دهد و برای تختخواب به شدت توصیه می‌شود. عمر این بالشت ها طولانی می‌باشد چرا که از کیفیت بالایی برخوردارند.

 

  1. بالشت با فوم حافظه‌دار خرد شده: این بالشت نرم هستند و برای تمام موقعیت‌های خواب مناسب است. این بالشت را می‌توان به راحتی با ماشین لباسشویی شستشو داد.

 

مشخصات بهترین بالشت برای تختخواب

استانداردهای لازم برای تولید بالشت

شرکت های تولید بالشت در داخل و خارج، انواع بالشت را طبق استاندارد های لازم در اندازه و مدل های بسیار شیک و زیبا و متنوع تولید می کنند. نوع بسته بندی تاثیر زیادی در نوع فروش این محصولات داشته و مشتریان می توانند این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری کنند.

 

تولید بالشت توسط شرکت های داخلی با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. استاندارد و تکنولوژی روز در تولید این محصول عامل موفقیت و فروش بالای تولید کنندگان شده است. محصولات کارخانه تولیدی بالشت در ایران را می‌توانید در شهرهای اصفهان، تهران، کرج، یزد و سایر شهرهای ایران مشاهده کنید که در این زمینه مشغول به  فعالیت می باشند.

 

کارخانه های تولیدی، انواع بالشت را با کیفیتی عالی و قیمتی فوق العاده استثنایی و مناسب به بازار ایران و کشور های خارج عرضه می کنند. صادرات بالشت به کشور های خارجی با سود عالی همراه می باشد که برای اقتصاد کشور کمک بسیاری به حساب می‌ آید.

 

استانداردهای لازم برای تولید بالشت

عرضه انواع بالشت های پر و الیافی

شرکت های تولید کننده بالشت از مراکزی هستند که بدون واسطه و با قیمت تولید، به عرضه مستقیم انواع بالشت های پر و الیافی در سراسر کشور می پردازند. این عرضه در تمامی فروشگاه های موجود امکان پذیر است. همچنین سایت های خرید، به عرضه مستقیم این بالشت ها از شرکت های تولید کننده، معرفی ویژگی ها و خصوصیات این محصول در بین مشریان اقدام می نمایند.

 

این عرضه به صورت عمده و به صورت کیلویی یا بسته بندی می باشد. بسیاری از برند های تولیدی در داخل کشور به پخش مستقیم انواع بالشت در بازار استان های مختلف می پردازند. شرکت های عرضه کننده به فروش بالش خارجی و فروش بالش لایکو نیز به صورت مستقیم به فروشگاه های کوچک تر می پردازند.

 

مشتریان و مصرف کنندگان همچنین می توانند به صورت حضوری به این مراکز مراجعه نموده و با ارزان ترین قیمت به خرید عمده انواع بالشت های پر و الیافی بپردازند.

 

عرضه انواع بالشت های پر و الیافی

لیست قیمت انواع بالشت های تختخوابی

قیمت فروش انواع بالشت های تختخوابی مناسب بوده و همه افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کنند. نوع فروشگاه فروش، نوع کاربرد، درجه کیفیت، سایز، بسته بندی و… باعث شده که در تعیین قیمت این کالا پر مصرف تفاوت ایجاد کند. لیست قیمت این محصول از طرف تولید کنندگان و شرکت های واردات تنظیم می شود.

 

خرید بالشت تختخواب در تمامی مراکز فروش مستقیم و غیرمستقیم در دسترس می باشد، که با تخفیف ویژه ای در اختیار فروشندگان و خریداران قرار می گیرد. در اینجا می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از جدید ترین و به‌ روزترین لیست قیمت انواع بالشت های تختخوابی با هر برندی جویا شوید که نمونه‌ای از آنها در زیر آمده است:

 

  1. قیمت روز بالشت
  2. قیمت بالش هتلی
  3. قیمت بالش فوم ایرانی
  4. قیمت بالش طبی
  5. قیمت خرید بالش خارجی

 

عوامل بسیاری از جمله تغییرات در بازار بورس جهانی و قیمت دلار در تعیین قیمت فروش این محصولات در سراسر ایران بسیار موثر می باشد. نوع فروشگاهی که از آن خرید می‌شود نیز در قیمت این محصولات موثر بوده و روش تهیه آن، به صورت بسته بندی و کیلویی نیز تا حدودی در تعیین قیمت‌ها
موثر است.

 

لیست قیمت انواع بالشت های تختخوابی

بهترین مارک های بالشت در بازار ایران

اگر بخواهیم ایران را به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده انواع بالشت نام ببریم که تولید کنندگان زیادی بالشت های با کیفیت و متفاوت تولید می کنند به یک لیست کامل از بهترین مارک های تولید کننده این محصول پر مصرف در بازار ایران می رسیم.

 

تولیدکنندگان انواع این کالا در کشور بسیار خوش نام و محبوب هستند و از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می کنند تا رضایت مشتریان را کسب کنند. این تولیدکننده ها برای ارائه بهترین بالشت به رقابت با یکدیگر برخاسته و بهترین تولیدات خود را به رخ مشتریان می کشانند. برندهای برتر تولید بالشت استاندارد، در کشور علاوه بر عرضه و فروش محصولات خود در ایران انواع محصولات را به سایر کشورها نیز صادر می کنند.

 

بهترین مارک های بالشت در بازار ایران

مناسب ترین ارتفاع بالشت زیر سر

مناسب ترین ارتفاع بالشت زیر سر یکی از فاکتور های مهم برای هر فردی است که باید حتما به آن توجه نمود. تشخیص میزان ارتفاع بالشت بستگی به آناتومی بدن دارد. باید ارتفاع بالشت به این صورت باشد که سر را کاملا در راستا و همسو نخاع قرار دهد. مناسب ترین ارتفاع بالش برای همه افراد به صورت 10 تا 15 سانتی‌متر می باشد.

 

بالش های نرم دارای ارتفاع کم هستند و به مرور ارتفاع آنها کمتر نیز می شود. اگر دچار عارضه و بیماری در گردن یا کمر خود شدید یکی از عوامل مربوط به آن به خاطر تنظیم نبودن ارتفاع و اندازه بالشت می باشد. برای این که بتوانید بهترین بالشت خود را انتخاب کنید می توانید از پزشکان مشاوره و راهنمایی بگیرید. بهتر است بالشت خود را حداکثر بعد از 18 ماه عوض کنید.

 

مناسب ترین ارتفاع بالشت زیر سر

فواید استفاده از بالشت های پر

از جمله موادی که داخل بالشت ها به کار می رود پر پرندگان می باشد. پر مرغ و پر قو از مناسب ترین پر ها برای این محصول هستند. بالشت های پر فواید و خواص منحصر به فردی دارند که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را برای استفاده از آن جلب کرده است.

 

این بالش ها بسیار سبک و نرم هستند و در حین استفاده از آنها و غلت زدن روی آن ایجاد سر و صدا نمی کند. این امر باعث می شود تا عارضه های عضلانی به شدت کاهش یابد که گزینه اول مهم ترین عامل برای استفاده از این محصول می باشد.

 

شستشوی این بالشت های بسیار راحت است و هم با دست، هم با ماشین لباسشویی می توان آنها را شست. این بالش ها به دلیل نرمی که دارند برای همه افراد قابل استفاده می باشد. این نوع بالشت برای روز های سرد بسیار مناسب است و سر و گردن را گرم نگه می دارد ولی موجب عرق کردن نمی شود.

 

فواید استفاده از بالشت های پر

فروشنده انواع بالشت های پشم شیشه

یکی از بالشت هایی که در کشور کاربرد زیادی داشته انواع بالشت های پشم شیشه می باشد. این طرح بالشت، محبوب بسیاری از افراد بوده که در اندازه و رنگ های گوناگون تولید می شود. بالشت های پشم شیشه توسط برندهای داخلی و خارجی تولید می شود. از آنجایی که این محصول در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب بوده، تولیدکنندگان این محصول را به صورت عمده و انبوه تولید کرده و آن را روانه بازار فروش می کنند.

 

مرکز خرید بالشت به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع بالشت را به مشتریان و خریداران ارائه می کنند. شرکت های پخش کننده نیز از دیگر مراکزی هستند که این کالا را در رنگ های مختلف و به صورت مستقیم در دسترس خریداران قرار می دهند. ارائه مستقیم این محصول، قیمت آن را کاهش داده و مشتریان می توانند با قیمت مناسب تر از بازار به تهیه آن بپردازند.

 

همچنین تولیدکنندگان با فروش مستقیم محصولات خود، مشتریان زیادی را به خود جلب می کنند و با فروش بالای خود به سود قابل توجهی دست پیدا می کنند. فروش مستقیم این نوع بالشت ها از تولیدکننده به قیمت کارخانه می باشد.

 

خریدار انواع بالشت های ساده و ارزان

خریدار انواع بالشت های ساده و ارزان

شرکت تولیدی بالشت از مراکزی است که انواع بالشت های ساده را به قیمت ارزان و زیر قیمت بازار می توان از آنجا خریداری نمود. فروشگاه های فروش کالای خواب از فروشگاه های فروش این محصول هستند که به صورت عمده و با قیمت پایین تر از بازار می توان به خرید آن توسط این مراکز پرداخت.

 

نماینده فروش محصولات خواب در بسیاری از مراکز کشور به صورت کاملا فعال به فروش بالشت های ساده و ارزان قیمت در بین مشتریان اقدام می کنند که می توان آن را به هر میزان از این مراکز خریداری کرد.

 

خرید بالشت با کمترین قیمت از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های مجازی در سراسر کشور مقدور می باشد. این سایت ها بالشت های معمولی و ساده را ارزان تر از مراکز مستقیم به فروش مشتریان می رسانند و می توان آن را در هر جایی تحویل گرفت.

 

برخی از فروشگاه های بالشت فروشی، خرید بالش نشیمنگاه را با قیمت کمتر از مراکز دیگر به فروش می رسانند. این روش باعث می شود تا فروشندگان مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جلب کنند و همچنین فروش بالایی داشته باشند.فروشنده انواع بالشت های پشم شیشه

شرکت پخش بالشت در سراسر کشور

در تمامی استان های مختلف کشور، شرکت پخش و فروش جهت عرضه کلی انواع بالشت وجود دارد، که این محصول را در برترین مارک های داخلی و خارجی به مشتریان ارائه می دهد. این نمایندگی ها مدل های مختلف بالشت را در هر مدل و اندازه ای در بین مراکز فروش اعم از مراکز مستقیم و غیرمستقیم سراسر کشور پخش می کند.

 

همچنین می توان این محصول را از نمایندگی هایی خریداری نمود که از قیمت های بسیار ویژه  و باور نکردنی برخوردار است. تمام شهر ها مخصوصا شهرهای بزرگ مانند اصفهان، تهران، مشهد، شیراز و… دارای نمایندگی پخش این محصول در سراسر استان هستند. فروشگاه های فروش بالشت و کالای خواب به صورت کلی و عمده می توانند جنس های مورد نظر خود را از این نمایندگی ها سفارش داده که با تخفیف ویژه انجام می شود.

 

شرکت پخش بالشت در سراسر کشور

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag