پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه کلی پارچه شلوار گلکسی

عرضه کلی پارچه شلوار گلکسی از همین حالا با شرایط ویژه آغاز شده و می توانید سفارشات عمده خود از این پارچه را هرچه سریع تر به ثبت برسانید. لازم به ذکر است پارچه گلکسی یکی از بهترین پارچه هایی است که برای دوخت شلوارهای راحتی و اسپرت از آن بهره برده و آنها را در مدل های مختلف بزرگسال و بچه گانه تولید می نمایند. این پارچه ترکیبی از الیاف پنبه و پلی استر بوده و بسیار سبک و عالی است.

عرضه کلی پارچه شلوار گلکسی

3 مورد از مزایای پارچه شلوار نخی

3 مورد از مزایای پارچه شلوار نخی امروزه از پارچه های متعددی برای دوخت شلوار استفاده می نمایند که یکی از پرکاربردترین آنها پارچه نخی است، با توجه به اینکه پارچه نخی از سری پارچه های خیلی سبک و معمول به شمار می رود، لذا از آن اغلب شلوارهای راحتی را تولید کرده و می دوزند.

در واقع این پارچه متشکل از الیاف پنبه ای بوده و بهترین حس را به پوست انتقال می دهد و از ایجاد حس های ناخوشایند توسط این پارچه اثری نخواهد بود.
به همین دلیل است که بیشتر لباس ها از جمله شلوار را با تکیه بر این پارچه دوخته و روانه بازار نموده اند.

موضوع دیگری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، 3 مورد از مزایای بارز پارچه شلوار نخی است که عبارتند از:

  1. پارچه نخی از منافذ بسیار ریز و غیر قابل محسوسی برخوردار بوده که باعث می شوند هوا از داخل آنها عبور کند، لذا بر خلاف سایر پارچه های شلواری که باعث تعرق می شوند، کمتر موجب این امر خواهد گشت.
  2. یکی دیگر از مزیت های برجسته پارچه شلوار نخی این بوده که جنس خیلی لطیفی داشته و از این رو توجهات فراوانی را سمت خود معطوف داشته است.
  3. اما سومین مزیت پارچه نخی شلواری عمر استفاده‌ی بسیار بالای آن می باشد و شلوارهای دوخته شده از آن تا زمانی که دل فرد را نزنند، قابل استفاده خواهند بود.

صادرات انواع پارچه شلوار گلکسی

صادرات انواع پارچه شلوار گلکسی یکی از پارچه های بسیار خوبی که به حوزه صادرات نیز راه یافته، پارچه شلوار گلکسی است که با توجه به ویژگی های کمی و کیفی عالی خود این فرصت را بدست آورده است، اکنون شاهد گسترش صادرات پارچه شلوار گلکسی به خیلی از کشورهای جهان از جمله کشورهای همسایه ایران می باشیم که درآمد ارزی قابل توجهی را ایجاد نموده‌اند.

اما انواع پارچه شلوار گلکسی که حالا در معرض صادرات قرار گرفته اند، شامل این موارد خواهند شد:

  • پارچه شلوار گلکسی دو نخ: دارای ضخامت کمتری بوده و برای دوخت شلوارهای اسپرت و ورزشی از آن بهره می برند.
  • پارچه گلکسی سه نخ: این پارچه همراه با ضخامت بیشتری بوده و اغلب شلوارهای گرمکن و زمستانه را با آن می دوزند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    بداقی می گویند:

    سلام، وقتتون بخیر
    با توجه به اینکه پارچه نخی از سری پارچه های خیلی سبک و خنک به شمار می رود اغلب شلوارهای راحتی را از این پارچه تولید می کنند که بسیار مناسب برای فصل گرما هست.

    • شماره همراه: 09126516038
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag