پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم پارچه دورس ملانژ دو نخ

در بازار پارچه، انواع مختلفی از پارچه ها وجود دارند که می توان برای تولیدات مختلف از آن ها استفاده کرد و معمولا هر یک از این پارچه ها مختص تولید خاص است. پارچه ها دارای ویژگی های زیادی هستند و در صورت استفاده درست و بجای آن ها، می توانند بسیار کاربردی باشند. حال می خواهیم در مورد تولیدی پارچه دورس ملانژ و همچنین پارچه دورس سه نخ اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

عرضه مستقیم پارچه دورس ملانژ دو نخ

تشخیص پارچه دورس ملانژ

تشخیص پارچه دورس ملانژ

پارچه دورس نوعی اسم پارچه است که برای لباس های زمستانی، پاییزی و گرم استفاده می شوند، در تولید این پارچه نخ های گوناگونی نظیر نخ ملانژ، نخ لاکرا، نخ ویسکوز و … استفاده می شوند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند.

این نوع پارچه با دستگاهی به نام گردباف تولید می شود.

پارچه های دورس از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل موجب شده که این محصولات طرفداران بسیار زیادی داشته باشند، این محصول دارای رنگ بندی های زیبایی هستند و نخ های رنگی در بافت این پارچه ها وجود دارد.

این نوع پارچه ضخیم و محکم است، بسیار متراکم بافته شده است و از بهترین انواع نخ تولید شده اند، نخ های اسفاده شده در این پارچه ها، بسیار محکم و با دوام هستند.

این پارچه به هیچ عنوان آب رفت ندارند و به همین دلیل بسیار مناسب انواع لباس ها هستند، این پارچه ها به هیچ عنوان تغییر رنگ و شکل نمی دهند و وا نمی روند.

حجم بیشتر این پارچه را پلی استر و مابقی آن را پنبه تشکیل داده است، به همین دلیل معمولا این‌ پارچه ها براق هستند که جلوه بیشتری به پارچه می دهند، این پارچه ها در انواع تک رو، دو رو و فانریپ وجود دارند که لازم به ذکر است که بر خلاف تصور عموم، قیمتی بسیار مناسب دارا می باشند.

 از مشخصات بارز پارچه دورس می‌توان گفت که این‌ پارچه به ندرت چروک‌ می شود اما توجه داشته باشید که در صورت چروک شدن به سختی صاف می شود و همچنین خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارا می باشد.

تولیدی انواع پارچه دورس سه نخ خارخورده

تولیدی انواع پارچه دورس سه نخ خارخورده

شرکت ما از برترین تولید کنندگان انواع پارچه دورس سه نخ می باشد که تولیدات این محصول را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین به روز ترین تکنولوژی انجام داده است.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت این محصولات به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و یا درصورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و با مشاهده محصولات و اطلاع از کیفیت آن ها، خریدی مطمئن با خیالی آسوده انجام دهید و از تخفیفات ویژه ما نیز برخوردار شوید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag