پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کننده ملحفه یکبار مصرف هتلی

اکثر ما استفاده از ملحفه های نخی و چند بار مصرف را بیشتر میپسندیم، حتی اگر در سفر باشیم، اما واقعیت این است که ملحفه های یکبار مصرف نیز گاهی بسیار راه گشا هستند.
همانطور که میدانید هتل یک مکان عمومی است و رعایت بهداشت در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا استفاده از ملحفه یکبار مصرف هتلی میتواند گزینه مناسبی برای هتل هایی باشد که به رعایت بهداشت توجه ویژه دارند. شرکت دیبافت یزد یکی از مکان های توزیع کننده ملحفه یکبار مصرف هتلی است. شما با مراجعه به سایت شرکت دیبافت میتوانید برای خوابگاه ها، مسافرخانه ها و هتل های خود به صورت عمده و خرده و با قیمت های بسیار مناسب ملحفه مورد نیاز خود را ثبت سفارش و خریداری کنید.
مدت هاست که ملحفه های یکبار مصرف مثل سایر لوازم یکبار مصرف دیگر جایگاه خوبی را در بین افراد پیدا کرده اند. از دلایلی که این ملحفه مورد پسند واقع شده است، این است که استفاده کردن از آن بسیار ساده است، نیاز به شست و شو ندارد و مهم تر اینکه نیازی به اتوکشی مداوم نیز ندارد. پارچه مورد استفاده در این ملحفه، از نوع بدون بافت است که قابلیت های بسیار زیادی دارد، ازجمله اینکه ضد حساسیت است، پرز نمیدهد و ضد اشتعال است و از همه مهم تر اینکه ارزان قیمت است. لذا در هزینه های اماکن عمومی به خصوص هتل ها صرفه جویی چشمگیری میشود. ملحفه یکبار مصرف هتلی در سایز یک نفره به اندازه 140*250 و دو نفره در اندازه 250*210 موجود است و به صورت رولی تولید میشود.

شاخصه های بارز ملحفه یکبار مصرف هتلی نانو

شاخصه های بارز ملحفه یکبار مصرف هتلی نانو

در بین تمام صنایع موجود، صنعت نساجی از پتانسیل خوبی در استفاده از فناوری های جدید ازجمله نانو بهره مند است. استفاده کردن از نانو در منسوجات ویژگی های منحصر به فردی را در آن ایجاد میکند، ازجمله اینکه منسوج ضد آب و لک، ضد باکتری و قارچ میشود و خنک کنندگی و جذب بالا نیز از خصوصیاتی است که میتوان از آن نام برد.
همانطور که میدانید وجود رطوبت و حرارت در منسوج و ازجمله ملحفه یک مکان مناسب را برای تولید و رشد قارچ و باکتری فراهم میکند که این مسئله باعث ایجاد آلرژی در بدن و موجب ایجاد بوی بد در تخت و رختخواب میشود و استفاده از فناوری نانو در تولید و ساخت منسوج باعث رفع همه این مشکلات میشود.
بیشترین موارد مصرف ملحفه یکبار مصرف هتلی نانو را پس از بیمارستان ها، خوابگاه ها و مسافرخانه ها و قطارها به خود اختصاص داده اند. مسئولان بیمارستان به دلیل اینکه باید بیشترین میزان رعایت بهداشت را داشته باشند، ترجیح میدهند از این نوع ملحفه استفاده کنند. برای اینکه بیشتر با ملحفه یکبار مصرف هتلی آشنا شوید، به صورت تیتروار چند مورد از شاخصه های مهم آن را بیان میکنیم.
– عدم نیاز به شست و شو و در نتیجه رعایت بهداشت بیشتر.
– خاصیت ضد آب بودن این کالا، درنتیجه تشک خیس و کثیف نمیشود.
– عدم ایجاد حساسیت به دلیل اینکه تولیدشده توسط نانو است.
– قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه.
– سبکی فوق العاده که باعث میشود به راحتی ملحفه یک نفره و دو نفره را تعویض کنیم.
– کندسوزی و ضد باکتری و ضد قارچ بودن.
– ضد لک بودن که باعث میشود مدت زمان بیشتری بر روی تخت مورد استفاده قرار بگیرد.
شما میتوانید با استفاده از منسوجات یکبار مصرفی که توسط شرکت دیبافت یزد عرضه میشوند، بالاترین میزان آرامش، ایمنی و اطمینان را در هر مکان به خود هدیه دهید.

5 ویژگی مهم ملحفه یکبار مصرف هتلی ساده

5 ویژگی مهم ملحفه یکبار مصرف هتلی ساده

امروزه اکثر مردم برای اینکه یک سفر راحت و بدون دغدغه داشته باشند و از زحمت حمل و نقل بی دلیل ملحفه های سنگین در مسافرت راحت باشند، به استفاده از ملحفه یکبار مصرف هتلی و ارزان قیمت رو آورده اند. این نوع ملحفه بسیار نرم است و هنگام استفاده ایجاد حس ناراحتی نمیکند. ملحفه یکبار مصرف هتلی به راحتی تشک تخت شما را کاور میکند و از آلوده شدن آن جلوگیری کرده، حس آرامش و ایمنی در بهداشت را برای شما به ارمغان می آورد. این ملحفه یکبار مصرف هتلی در اکثر مکان هایی که به افراد مختلف خدمات ارائه میدهند، مانند خانه های سالمندان و بیمارستان ها، حتی در قطارها و کشتی ها بسیار خوش درخشیده است. شرکت دیبافت یزد که یکی از عرضه کننده های این نوع ملحفه خوب و ارزان قیمت است که میتواند در زمینه خرید این کالا به شما مشاوره رایگان داده و از کیفیت و جنس نمونه های پرفروش آگاهتان سازد. در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با ملحفه یکبار مصرف هتلی ساده 5 ویژگی مهم این کالا را بیان میکنیم.

مراکز فروش ملحفه یکبار مصرف هتلی
– تولیدشده از جنس اسپان باند و بسیار باکیفیت است.
– مانع از انتقال بیماری هاست.
– به سادگی تعویض میشود و باعث کاهش هزینه های شست و شو و اتوکشی میشود.
– علاوه بر اینکه بسیار سبک است، اما مقاومت خوبی دارد و به سادگی پاره نمیشود و صدمه نمیبیند.
– به علت ساده بودن باعث میشود به راحتی لکه و آلودگی در آن مشاهده شود و زود تعویض شود.
در صورتی که قصد خرید این کالای باکیفیت و پراستفاده را دارید، میتوانید با مراجعه به سایت شرکت دیبافت و مشاوره گرفتن از متخصصان مجرب ما از انواع ملحفه های متنوع یکبار مصرف و دیگر ملحفه ها نیز دیدن کرده و با ثبت سفارش به راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار، این محصول را دریافت کنید.

آشنایی با ملحفه یکبار مصرف هتلی کشدار

آشنایی با ملحفه یکبار مصرف هتلی کشدار

امروزه با پیشرفت چشمگیر علم در همه زمینه ها و به خصوص صنعت نساجی، کار برای بسیاری از ما ساده شده است. این روزها به علت همه گیری بیماری کرونا بیشتر از همیشه امکان دارد برای هرکدام از ما موقعیتی ایجاد شده باشد که وارد محیطی بهداشتی شده ایم، اما برای استفاده کردن از وسایل آنجا تردید داشته ایم، چراکه مکان عمومی است و هرچند قطعاً ملحفه تخت تعویض میشود، اما چون یکبار مصرف نیست، استفاده کردن افراد دیگر از آن امکانات ممکن است باعث ایجاد حس وسواس در ما شود. لذا اینجاست که اگر منسوجات مورد استفاده از نوع یکبار مصرف باشند، ما با خیالی آسوده خواهیم توانست از آن مکان با رضایت کامل بهره ببریم.
باید قبول کنیم که با پیشرفت های صنعت عظیم نساجی در زمینه های تولید ملحفه یکبار مصرف و دیگر منسوجات، کار رعایت بهداشت در اکثر اماکن عمومی مثل هتل ها، بیمارستان ها و خوابگاه ها بسیار ساده و سریع و به صرفه شده است. امروزه صرفه جویی در زمان نیز به اندازه صرفه جویی در هزینه در درجه بالای اهمیت است. ملحفه یکبار مصرف هتلی کشدار یکی از منسوجات ارزان قیمت و بسیار مقرون به صرفه است که مورد اقبال بیشتری نسبت به سایر منسوجات یکبار مصرف قرار گرفته است. یکی از دلایل آن مرتب شدن راحت تخت است، چون کشدار است، به راحتی بر روی تخت فیکس شده و به راحتی نامرتب نمیشود. ملحفه یکبار مصرف هتلی کشدار بیشترین استفاده را در هتل ها و مرکز اقامتی دارد، چرا که به تخت نمایی شکیل و رسمی داده و با کش های تعبیه شده در اطرافش به تخت فیکس شده و تکان نمیخورد و نامرتب نمیشود.

مراکز فروش ملحفه یکبار مصرف هتلی

مراکز فروش این منسوج

یکی از مراکز فروش ملحفه یکبار مصرف هتلی سایت شرکت دیبافت یزد است که مدت ها است در کار فروش اینترنتی فعالیت گسترده دارد و متخصصان فروش این مجموعه زیر نظر مدیریت مجرب جناب آقای مهندس خسروانی، از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر قصد خرید از این کالای مرغوب و باکیفیت را دارید، به شما پیشنهاد میکنیم به صورت مجازی از محصولات یکبار مصرف سایت دیبافت یزد دیدن کرده و سفارش خود را ثبت کرده و از یک خرید باصرفه و بسیار عالی لذت ببرید. در صورتی که قصد خرید عمده داشته باشید، از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند خواهید شد.

توزیع کننده ملحفه یکبار مصرف هتلی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag