پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل

خرید انواع زیرانداز مسافرتی به چه صورت است؟ انواع زیرانداز مسافرتی کدام است؟ زیرانداز مسافرتی صادراتی چه نوع زیراندازی است؟ جنس زیرانداز مسافرتی قابل حمل از چیست؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و دریافت هرگونه سوال دیگری لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید. زیرانداز مسافرتی یکی از محصولات پرکاربرد، برای تمامی خانواده ها است و این محصول، جنس بسیار مرغوب و با کیفیتی دارد که میتوانید از تولیدی های معتبر خریداری کنید. زیرانداز مسافرتی، وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل بوده، این زیرانداز با اینکه مدت زیادی از زمان عرضه اش نمیگذرد توانسته در بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان داده و طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود بکشاند. زیرانداز مسافرتی قابل حمل است و ورزشکارانی که به کوهنوردی میپردازند، از آن استفاده میکنند. زیرانداز مسافرتی قابل حمل یکی از صد ها برند زیرانداز است که در بازار موجود است این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته یکی از محصولات پرفروش تولید داخل کشور باشد و سطح عظیمی از کیفیت را دارا باشد. این محصول یکی از زیراندازهای صادراتی است که توانسته است به تاجران و شرکت تولیدی سود انبوهی برساند؛ از این محصول هر ساله بیش از 900 تن به کشورهای دیگر صادر میشود و سود آوری زیادی را به کشور داده و زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی بسیاری از جوانان برجسته ایرانی را داشته است.
امروزه متاسفانه برخی سود جویان با تولید زیرانداز مسافرتی با برندهای تقلبی، زمینه را برای خرید یک محصول مطمئن و با کیفیت به تنگنا آورده اند در این صورت در جهت خرید انواع زیرانداز مسافرتی میتوانید به سایت شرکت تولیدی مراجعه نموده و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و ضمن مشاهده طرح ها و رنگ های دیگر، با کارشناسان بخش فروش و مالی ارتباط برقرار کنید و این محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. مزیت خرید به این روش به این صورت است که با اطمینان بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری میکنید. جنس و کیفیت تولیدی این زیرانداز از جانب تیم تولیدی بسیار حائز اهمیت بوده و برای خریدار ارزش قائل است از این رو محصولات خود را با ضمانت 7 روزه به فروش میرساند، در واقع پس از خرید این محصول اگر رضایت کافی از جنس خریداری شده خود نداشتید میتوانید آن را تا 7 روز بعد از خرید مرجوع کنید. روش دیگر خرید این محصول با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه کننده زیرانداز مسافرتی است که میتوانید به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.

مشخصات زیرانداز مسافرتی قابل حمل

مشخصات زیرانداز مسافرتی قابل حمل

زیراندازها از مهم ترین محصولات مورد استفاده در مسافرت ها یا منازل است. هر فرد باید یک زیرانداز تک نفره یا چند نفره داشته باشد. زیرانداز مسافرتی یکی از زیراندازهای باکیفیت و مرغوب بوده که در مدل های گوناگون تولید میشود. از انواع زیرانداز مسافرتی میتوان به زیرانداز پشمی، زیرانداز چوبی، زیرانداز پنبه ای، زیرانداز حصیری، زیرانداز پلاستیکی، زیرانداز پلی استری، زیرانداز نخی و… اشاره کرد. زیرانداز مسافرتی باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا مصرف کننده بتواند آن را بر محیط هایی با سنگ ریزه قرار دهد بدون اینکه این سنگ ریزه ها مشکلاتی در بدن ایجاد کند. گاهی اوقات در استفاده از زیرانداز مشاهده کردیم که قسمتی از آن برآمده است و سنگ ریزه هایی زیر زیرانداز قرار دارد اما شرایط محیطی همیشه مطلوب نیست و باید زیراندازی استفاده شود تا در اکثر مکآنها کاربرد داشته باشد. اگر آن سنگ ریزه، زیر زیرانداز را برندارید، نمیتوانید بنشینید و رد و آثار آن سنگ بر کف پا، قرار میگیرد و بسیار موجب آزار و اذیتتان میشود. اما امروزه زیراندازهایی با ضخامت مناسب تولید میشود به طوری که اگر زیرانداز بر روی این سنگ ریزه ها قرار گیرد هیچ مشکلی برای بدن ایجاد نمیکند و هیچ حسی از ناهمواری زمین به ما دست نمیدهد. یکی دیگر از مشخصات زیرانداز مسافرتی قابل حمل این است که بسیار مناسب و سبک بوده به صورتی که برای کوهنوردان مناسب است، این زیرانداز را به علت داشتن دسته هایی مانند کیف بر روی خود پس از جمع شدن، میتوانید به راحتی به دست گرفته و حمل کنید و به مکآنهای دیگر ببرید. زیرانداز حصیری و پلی استری از باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات زیرانداز هستند که عموم قشر جامعه با هر وضعیت مالی میتوانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. در استفاده از برخی زیراندازها با خیس شدن آنها باید حتما آن رطوبت را رفع کنیم و اگر آن رطوبت جذب شده و از زیرانداز رفع نشود، باعث پوسیدگی و بوی بد میشود؛ از این رو باید زیراندازی خریداری شود تا در صورت گرفتن رطوبت به خود بتوانید آن را خشک کنید. طرح برخی از زیرانداز مسافرتی به گونه ای است که در استفاده از آنها کف پا اذیت میشود و رد این طرح ها بر روی بدن حک میشود، زیرا بدن سنگین بوده و وزن دو چندان به کف پا وارد میشود و اگر از آن طرف زیرانداز نرم و انعطاف پذیر نباشد باعث میشود رد این طرح ها بر روی بدن بماند، اما زیرانداز مسافرتی به گونه ای است که انعطاف پذیر بوده و پاره نمیشود و با استفاده در ساعات گوناگون از آن، میتوانید به راحتی نرمی را حس کنید. این زیراندازها در اندازه های 3 نفره، 6 نفره، 9 نفره، 12 نفره و… هستند که اندازه مناسبی است، این اندازه ها به صورتی هستند که میتوانید برای افراد زیاد، با زیرانداز حجم کمتر استفاده کنید به عنوان مثال اگر 5 نفر هستید میتوانید از زیرانداز 3 نفره استفاده کنید و اگر 10 نفر هستید میتوانید از اندازه 6 نفره استفاده کنید. این زیراندازها به صورت مستطیل شکل و دایره ای هستند. رنگ این زیراندازها متنوع است و در رنگ بندی گسترده میتوانید تهیه کنید.

موارد مؤثر بر کیفیت زیرانداز

موارد مؤثر بر کیفیت زیرانداز

مواردی که بر کیفیت زیرانداز تاثیرگذار بوده، جنس به کار رفته در این زیراندازها است. زیرانداز مسافرتی یکی از باکیفیت ترین زیرانداز موجود در بین صدها برند زیرانداز است که توانسته، جنس مرغوبی داشته باشد. جنس زیرانداز در کیفیت آن، تاثیرگذار است و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بدون شک فاکتور اصلی برای خرید یک زیرانداز مسافرتی، کیفیت آن است که قیمت مناسب داشته باشد و قیمت یک زیرانداز ارجحیت دارد و خریدار باید بداند چه مدل زیراندازی از نظر جنس خریداری کند. در این زیرانداز باید اشاره کرد که برخی از بهترین انواع این محصول پارچه، موارد زیر را در برمیگیرند و مدل های گوناگونی از این محصول در بازار وجود دارد. زیرانداز مسافرتی از جنس پلاستیک مناسب ترین زیرانداز است که ضخامت مناسبی دارد و به راحتی میتوانید آن را حمل کنید و از جمله ویژگی های آن میتوان به ویژگی ضدآب و نسوز اشاره کرد. این محصول با داشتن ویژگی نظیر سطح روغنی، یک سطح نچسب و ضدآب داشته و با ریختن موادی مانند ذغال، اشتعال زا نخواهد بود.

سفارش انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل

سفارش انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل

در زمان های قدیم برای خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل باید به فروشگاه های عرضه کننده زیرانداز مراجعه کرد اما امروزه خرید یک زیرانداز مسافرتی سبک و قابل حمل بسیار آسان تر از آن چیزی است که فکر کنید، فقط کافی است به شبکه اینترنت جهانی وصل شوید و سایت شرکت تولیدی زیرانداز مسافرتی را جست و جو کنید و این محصول را متناسب با طرح و رنگ مورد نظر خود سفارش دهید. مزیت سفارش از این روش بدین صورت است که میتوانید از کیفیت محصول خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و با رضایت بیشتری این محصول را از تولیدکننده خریداری کنید؛ یکی دیگر از مزیت های سفارش زیرانداز مسافرتی از سایت تولیدی این است که در این روش با قیمت عمده خریداری میکنید و هزینه ارسال و باربری را متحمل نخواهید شد. روش دیگر خرید این محصول با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده زیرانداز است که میتوانید این محصول را به صورت خرده یا عمده از طریق این مغازه ها سفارش دهید. تولید متنوع این محصولات به اندازه ای زیاد است که توانسته محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه کسب نماید و با سفارش این محصول، قیمت زیرانداز مسافرتی تحت تاثیر جنس خریداری شده و برند تولیدی آن است.

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل

زیرانداز مسافرتی قابل حمل در ابعاد متنوع تولید میشوند و قیمت این زیراندازها متناسب با جنس و اندازه ها متغیر است. طبیعتا زیرانداز مسافرتی مدل 3متری از زیرانداز مدل 6 متری مناسب تر است و قیمت کمتری دارد و زیرانداز مسافرتی با جنس پلی استری از زیرانداز مسافرتی با جنس نخی ارزان تر است. جهت اطلاع از قیمت انواع زیرانداز مسافرتی میتوانید با پشتیبانان بخش فروش زیرانداز مسافرتی تماس حاصل کنید و از انواع مدل ها و قیمت های زیرانداز مسافرتی مطلع شوید.

زیرانداز سفری کیفی

زیرانداز سفری کیفی

زیرانداز سفری کیفی بسیار سبک بوده و این محصول به حالت کیف مانند است. زیرانداز سفری کیفی با داشتن دو دسته در اطرافش توانسته است مدل کیفی داشته باشد و این محصول را با گرفتن دسته های کیفی دو طرف به راحتی حمل کنید. این زیرانداز بسیار سبک بوده و در حجم و ابعاد کم جمع میشود. این زیرانداز را میتوان در سفرهای دریایی، بیابانی، جنگلی، مرتفع کوهستانی و… استفاده کرد. زیرانداز کیفی طرح های مدرن و سنتی و در عین حال ساده و پرطرفدار به خود دارند و در بازار مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند. طرح های این زیرانداز بسیار متنوع است و از جنس های مختلفی در بازار وجود دارد مانند جنس های زیرانداز پلاستیکی، زیرانداز برزنتی، زیرانداز نخی و… که با قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سایر زیراندازها توزیع و در بازار عرضه میشوند. کیفیت و قیمت زیرانداز پلی استری سفری کیفی به مراتب از مدل های دیگر کمتر است و با داشتن ویژگی هایی مثبت، از جمله دلایلی است که مورد استقبال زیادی از خریداران قرار گرفته است. در نظر داشته باشید اندازه این زیرانداز در مدل های مختلف متغییر است و در اندازه های 6 متری، 9 متری و 12 متری و در نهایت 24 متری تولید میشوند. این زیراندازها قابل حمل و سبک بوده و مناسب برای خانواده هایی است که دارای جمعیت زیاد هستند. این زیر انداز برای مسافرت هایی با مسافت کوتاه توصیه نمیشود  زیرا یک محصولی است که میتوانید طی ساعات طولانی از آن استفاده کنید. در استفاده از برخی زیراندازها مشاهده کردیم که اندازه آنها به گونه ای است که میتوانید در مدل 9 متری آن 10 نفر بنشینند اما در هنگام خواب از آن، جای کافی برای استراحت نیست؛ اما اندازه این زیرانداز مسافرتی بسیار مناسب برای افراد قد بلند است. فروش زیرانداز مسافرتی قابل حمل به صورت عمده و خرده در شرکت تولیدی صورت میگیرد که برای خریداران این محصول در صنعت قیمت عمده آن مناسب تر است.

زیرانداز کوچک

زیرانداز کوچک

زیراندازها در اندازه های مختلف تولید میشوند و تولید زیراندازها با توجه به نوع آن در شرکت های مختلفی صورت میگیرد. زیرانداز کوچک به صورتی است که بهترین و جدیدترین مدل زیرانداز را دارد و در کارخانه های کوچک و بزرگ که در شهرهای بزرگ صنعتی هستند تولید میشوند. زیرانداز کوچک برای خانواده های با جمعیت کم است. گفتنی است که انواع زیرانداز دست دوز با جنبه تزئینی توسط مادران ایرانی تولید و به بازار عرضه میشود و این زیراندازها در ابعاد کوچک برای خانواده های که حداکثر 5 نفره هستند، مناسب است. اما به صورت کلی زیراندازهای دیگری توسط مادران و زنان ایرانی تولید میشود که از جنس و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به همان نسبت قیمت بالاتری نسبت به نمونه ماشینی دارند.

زیرانداز پلاستیکی

زیرانداز پلاستیکی

زیرانداز پلاستیکی با داشتن جنس مناسب و مرغوب توانسته است سطح فروش گسترده ای از خود را به ثمر رساند و این زیرانداز با قیمت مناسب و کم، به بازار عرضه میشود. قیمت زیرانداز پلاستیکی در بازار بین المللی بسیار مناسب تر از تولیدات کشورهای دیگر است و همین امر باعث شده با تنوع در طرح و رنگ این محصول، موجب افزایش تولید و سفارشات از سمت خارج از کشور شود.

توزیع عمده زیرانداز مسافرتی کیف دار

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag