پرش لینک ها

لینک کوتاه:

صادرات انواع روتختی سه بعدی کودک

صادرات انواع روتختی سه بعدی کودک متقاضیان و مشتریان خاص خود را در خارج از کشور دارد، علاوه بر آن تولید ارزان روتختی سه بعدی کودک به عنوان یک عامل تأثیر گذار دیگر توانسته است به طور کلی سوددهی کلانی را در پی داشته باشد و ایران را به یک قطب مهم صادراتی در جهان تبدیل کند. یکی از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده تم اتاق خواب کودک شما کالای خواب او است. خود این کالای خواب زیر مجموعه های متعددی دارد و پارامترهای مختلفی را شامل میشود، مانند روتختی، پتو، لحاف، بالش و… یکی از این زیر مجموعه ها روتختی است که در انواع و اقسام مختلفی طراحی، تولید و عرضه میشود. همان طور که میدانید روتختی ها در سه سایز کودک، تک نفره و دو نفره به فروش میرسند. یکی از انواع مختلف روتختی ها روتختی سه بعدی کودک است.
همان طور که در جریان هستید زندگی امروزه ماشینی شده است و فرصت برای استراحت انسان محدود گشته است. اما نگران نباشید شما میتوانید کالای خواب تان را به گونه ای خریداری نمایید که در سطح کیفی بالایی قرار گرفته باشد و کیفیت ساخت آن بسیار مطلوب باشد تا بتوانید این زمان کوتاه استراحت را تا حد زیادی جبران نمایید. روتختی سه بعدی کودک یکی دیگر از تولیدات گروه صنعتی-نساجی است که یک روتختی کاملا با کیفیت است و از نظر زیبایی نیز کامل است. مرکز پخش روتختی سه بعدی کودک توانسته است روتختی های با کیفیتی را از جنس کاملا پلی استر بسازد و استفاده از پلی استر در ساختار آن موجب شده است، علاوه بر اینکه سبک و نرم و گرم است بلکه به دلیل الیاف طبیعی و مرغوبی که در ساخت آن به کار رفته است بهداشتی و ضد الرژی است و دچار کپک نمیشود. این روتختی قابلیت شست و شو هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین لباس شویی را دارد. هنگام شسته شدن رنگ آن ثابت بوده و پرزهای آن از هم گسیخته نمیشود.

روتختی سه بعدی کودک
مرکز بخش این منسوج انواع روتختی را با ظاهری کاملا آراسته تولید میکنند که همه محصولات تولیدی آنها دارای طرح زیبا و همچنین لبه دوزی شده هستند. وجود این مشخصه های خاص و منحصر به فرد در ساختار پارچه های اولیه و به دنبال آن روتختی هایی که از این پارچه حاصل میشوند مانند روتختی سه بعدی کودک ایران را به یک قطب مهم صادراتی در این زمینه تبدیل کرده است و سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات این محصول از ایران هستند.
– از روتختی سه بعدی بیشتر بدانیم
– بهترین روتختی برای تابستان
– خرید عمده انواع روتختی سه بعدی کودک
– فروشندگان معتبر انواع روتختی سه بعدی کودک

از روتختی سه بعدی بیشتر بدانیم

از روتختی سه بعدی بیشتر بدانیم

همان طور که میدانید روتختی یک جزء بسیار مهم در بین انواع کالاهای خواب است و مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر روتختی نیز مختص به یک فرد مجزا باشد. علاوه بر این موارد طرح و رنگ و جنس روتختی میتواند یک تغییر اساسی و مثبت در دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد کند و آن را از یک نواختی همیشگی خارج کند پس به جرئت میتوان گفت که یک عنصر مهم در سرویس خواب و اتاق خواب شما روتختی مناسب است. هنگامی که شما قصد خرید لوازمی را دارید که مربوط به تخت خوابتان است با گزینه های فراوانی جهت خرید مواجه میشوید. روتختی نیز به عنوان یک کالایی که مربوط به تخت خواب تان است از این قاعده مستثنی نیست و هنگام خرید آن گزینه های زیادی پیش روی شما قرار میگیرند. تعدد و تنوع این گزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اینکه طرح رویی روتختی ساده باشد یا طرح دار، در ساخت و تولید روتختی الیاف طبیعی به کار رفته باشد یا الیاف مصنوعی، برند تولید کننده روتختی چیست و… این چند مورد تنها چند نمونه از عواملی بود که در انتخاب روتختی دخیل هستند.

از روتختی سه بعدی بیشتر بدانیم
منظور از به کار بردن لفظ سه بعدی در روتختی ها، طرح رویی آنها است. بله درست شنیده اید! طرح رویی روتختی های سه بعدی به گونه ای چاپ شده اند که انگار طرح اصلی زمینه از فضای پشت زمینه روتختی جدا شده اند و مغز ما فکر میکند حالت برجسته و واقعی دارد! خب یک عامل بسیار مهم که در روتختی های سه بعدی به چشم میخورد این است که باید کیفیت چاپ و رنگ و لعاب آنها بسیار بالا باشد. همان طور که از گفته هایمان بر می آید مسلم است که از نظر زیبایی ظاهر، روتختی های سه بعدی نسبت به روتختی های معمولی در درجه بالاتری قرار دارند به عبارتی گویاتر یعنی روتختی های سه بعدی زیبایی ظاهر و جلوه بهتری دارند نسبت به روتختی های معمولی و میتوانند نمایی دل نشین و دل چسب در اتاق خواب شما ایجاد کنند؛ چراکه حسی واقعی تر و زنده تر را به مصرف کنندگان القا میکنند.
همان طور که پیشتر و در ابتدای مقاله اشاره کردیم روتختی ها در سه سایز یک نفره، دو نفره و کودک به فروش میرسند. روتختی سه بعدی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سایز دو نفره روتختی های سه بعدی بسیار مورد پسند زوج های جوان است و از خرید آن به خوبی استقبال میکنند؛ چراکه طرح رویی آنها با موارد مانند گل و قلب ها تزئین شده است و حس خوب و انرژی مثبتی را به فضای اطراف خود منتشر میکنند. شایان ذکر است که پیچیدگی ساخت روتختی های سه بعدی نسبت به روتختی های معمولی ایجاب میکند که به نسبت قیمت بالاتری داشته باشند، اما هنگامی که شما جذابیت و زیبایی ظاهری که در اتاق خواب تان ایجاد میکند را در نظر بگیرید متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد.

بهترین روتختی برای تابستان

بهترین روتختی برای تابستان

یکی از انواع مختلف روتختی ها، روتختی تابستانی است که معمولا جزو روتختی های سبک وزن دسته بندی میشوند. عموما تمامی روتختی ها از جمله روتختی های تابستانی به عنوان یک لایه کاربردی و تزئینی روی تخت خواب شما قرار میگیرند. توجه داشته باشید که انتخاب یک روتختی مناسب به شما این امکان را میدهد که در طول خواب تان چه در روز و چه در شب به هیچ وجه اذیت نشوید و خوابی پر از آرامش را تجربه کنید. یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های روتختی تابستانی این است که الیاف و مواد اولیه ای که در تهیه و تولید آن ها به کار رفته است موجب شده است که هنگامی که پوست بدنتان آن را لمس میکند به شما حس خوب و نابی را القا کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم باعث ایجاد سبک و سیاق متفاوتی در دکوراسیون و شکل ظاهری اتاق خواب شما میشود. توجه داشته باشید که روتختی ها را به گونه ای طراحی و تولید میکنند که از سه طرف تخت آویزان میشود و میتوان گفت روتختی به تنهایی یک مجموعه کاملی از هر چیزی که برای تخت خواب شما لازم و ضروری است. روتختی های تابستانی تنوع رنگی بیشتری نسبت به لحاف دارند و میتوان آنها را به عنوان یک وسیله تزئینی به کار برد. در مورد سایز و ابعاد روتختی تابستانی باید بگوییم که سایز آن به نسبت از پتو بزرگ تر است. اگر محل زندگی شما دارای آب و هوای گرم است به شما توصیه میکنیم که استفاده از روتختی نسبت به پتو بهتر است و این نکته را در نظر داشته باشید که مرتب کردن یا جمع کردن آن بسیار راحت تر از پتو است.
همان طور که مطلع هستید امروزه انواع مختلفی از روتختی ها روانه بازار شده اند و شما میتوانید بر حسب نیاز و سلیقه شخصی خود یکی از انواع مختلف آن را انتخاب کنید. اگر بخواهیم چند نمونه از این انواع مختلف را نام ببریم عبارت اند از: روتختی های تترون کش دار، روتختی های ساتن، روتختی های نازک، روتختی های ضخیم، روتختی های یک نفره، روتختی های دو نفره، روتختی های رسمی، روتختی های تزئینی و… توجه داشته باشید که به طور کلی همه انواع روتختی ها جزو اقلام تزئینی دسته بندی میشوند و اگر بخواهیم کاربردهای کلی روتختی ها را لیست کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد: گرم شدن، زیبایی، ایجاد سبک های کلاسیک و مدرن و لوکس. روتختی های تابستانی در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی و تولید میشوند. یکی از پارامترهای بسیار مهم که همواره باید به آن توجه کنید انتخاب سایز دقیق روتختی است و شما باید با توجه به سایز تشک خود روتختی مناسب آن را انتخاب کنید. چراکه روتختی همچون لباسی برای تشک تان است و باید سایز دقیق آن را انتخاب و خریداری نمایید. روتختی های تترون کشدار در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد.

بهترین روتختی برای تابستان
بهترین مدل روتختی سه بعدی کودک برای تابستان باید مشخصه های خاص و منحصر به فردی داشته باشد؛ از جمله اینکه در درجه اول نازک باشد به گونه ای که مشابه ملحفه های معمولی باشد. توجه داشته باشید که روتختی های مناسب تابستان را به عنوان روانداز نیز به کار میبرند که میتوانند خودشان به تنهایی و بدون نیاز به پتو و لحاف مورد استفاده قرار بگیرند. البته در سایر فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز نیز روتختی های تابستانی به کار میروند… میپرسید چگونه؟! در پاسخ باید بگوییم که در مناطق گرم سیر کشور مردم تمایل دارند که از روتختی ها و به طور کلی کالای خوابی استفاده کنند که علاوه بر اینکه سبک وزن باشند، گرمای کمتری هم تولید کنند. بهترین روتختی برای تابستان دارای ویژگی های کلی زیر است:
اکثر آنها بافتی بسیار نرم و سبک دارند و مشابه رواندازها یا ملحفه های نازک هستند. روتختی هایی که مناسب استفاده در فصول گرم سال، هستند طراحی و تولید آنها به گونه ای است که به راحتی میتوانند با سایر اجزای اتاق خواب شما ست شوند و هارمونی جذاب و دل نشینی را در فضای اتاق خواب تان ایجاد میکنند. توجه داشته باشید که به دلیل اینکه در ساخت این روتختی ها الیاف کمتر و سبک تری به کار رفته است طبیعتاً رنج قیمت آنها در رده پایین تر و مناسب تری قرار گرفته است. رنگ بندی و تنوع طیف رنگی آنها به گونه ای زیاد است که میتواند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. چند مورد از مزایای استفاده از روتختی تابستانی:
1. روتختی تابستانی به گونه ای طراحی و تولید شده است که ضد حساسیت بوده و فرد مصرف کننده را دچار حساسیت پوستی، آلرژی و اگزما نمیکند که یک مزیت مهم محسوب میشود.
2. مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تولید روتختی تابستانی دارای ویژگی های خاصی دارد که بو نمیگیرند، این نیز میتواند به عنوان مزیت دوم باشد.
3. به عنوان مزیت سوم باید به ساختار روتختی تابستانی اشاره کنیم که ساختار ملحفه تترون ساده به گونه ای است که به ندرت چروک میشود و در برابر عوامل نا مساعد محیطی مقاوم است.

خرید عمده انواع روتختی سه بعدی کودک

خرید عمده انواع روتختی سه بعدی کودک

مراکز فروش و نمایندگی های فروش مختلف و معتبر روتختی سه بعدی کودک در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده اند و انواع روتختی سه بعدی کودک را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده و انبوه به فروش میرسانند. کارخانه های تولید کننده این روتختی ها این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی روتختی های کودک خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید.
توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه هر محصولی از جمله روتختی سه بعدی کودک موجب کاهش چشمگیر مبلغ پرداختی و هزینه میشود، چراکه از واسطه های فروش در این زمینه صرف نظر شده است. به این نکته توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
حال اگر این خرید مستقیم و بدون واسطه روتختی سه بعدی کودک به صورت عمده انجام بگیرد مزیت آن برای شما دو چندان میشود. شما میتوانید با مراجعه به توزیع کنندگان عمده روتختی سه بعدی کودک آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید. همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد از جمله اینکه باعث کاهش چشمگیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد بلکه تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخگوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه ای باشد. برای کسانی که متقاضی خرید عمده روتختی سه بعدی کودک به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و به صرفه تر است.

فروشندگان معتبر انواع روتختی سه بعدی کودک

فروشندگان معتبر انواع روتختی سه بعدی کودک

فروشندگان معتبری انواع روتختی سه بعدی کودک را از کارخانه های تولید کننده و شرکت های فروش این محصول خریداری کرده و آن را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار میدهند. شما میتوانید با مراجعه به این فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید. یکی از فروشندگان معتبر انواع روتختی سه بعدی کودک تیم دیبافت با مدیریت مهندس مهدی خسروانی است. تیم پر قدرت و زبده دیبا بافت توانسته است با تکیه بر اصل تولید داخلی محصولات مختلفی را در دسته کالاهای خواب تولید و عرضه نماید که اگر قیمت های آن را با سایر تولید کنندگان یا رقیبان خارجی مقایسه کنید متوجه این اختلاف قیمت عظیم خواهید شد، البته توجه داشته باشید که ضمن قیمت مناسب کیفیت محصولات آن به نحوی است که بسیار مناسب و شایسته خانواده های ایرانی است.
در پناه حق…

صادرات انواع روتختی سه بعدی کودک

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag