پرش لینک ها

لینک کوتاه:

صادر کننده روتختی تترون سفید کشدار

از روتختی ها تا چه میزان اطلاعات دارید؟
آیا انواع روتختی تترون سفید کشدار را میشناسید؟
از صادر کننده روتختی تترون سفید کشدار چه میدانید ؟
علم روانشناسی ثابت کرده است که خواب در زندگی انسان ها نقش قلب در بدن را ایفا میکند، همان طور که لازم است قلب، خون را دریافت کند و بعد به سایر اعضای بدن پمپاژ کند، تا آنها بتوانند به خوبی فعالیت کنند در زندگی روزمره هم لازم است انسان اول خواب را دریافت کند تا بعد انرژی لازم برای انجام سایر امور را به انسان برساند تا سایر کارهای روزمره اش را انجام دهد؛ پس خواب همان اندازه برای زندگی لازم است که قلب برای بدن.
مثالی که در بالا ذکر کردیم به خوبی اهمیت بالای خواب در زندگی را نشان میدهد. با این تفاسیر باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا خوابی سالم را تجربه کنیم، که این امر خود مستلزم داشتن کالاهای خواب با کیفیت است. در میان کالاهای خواب روتختی ها عضو کوچکی محسوب میشوند که گاهی حتی به چشم نمی آیند، ما فقط زمانی به اهمیت آنها پی می‌بریم که از آنها استفاده نکنیم، آنجاست که به خوبی در می یابیم که تا چه میزان مورد اهمیت بوده اند و ما نمیدانستیم. روتختی ها در انواع طرح و رنگ و مدل های گوناگون تولید و به بازار فروش عرضه میشوند و بسته به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند طراحی میشوند. روتختی تترون سفید کشدار ساده از آن دسته روتختی های است که مصارف خانگی آن کم است و به علت تنوع در طرح و رنگ روتختی هایی که امروزه روانه بازار میشوند، کمتر کسی برای استفاده از آن بر روی تختخواب منزلش استفاده میکند، اما هرچه در خانه ها کمتر استفاده میشود صدها برابر در اماکن عمومی مورد مصرف قرار میگیرد.

فروشگاه عرضه روتختی تترون سفید کشدار
بیمارستان ها، هتل ها، بازداشت خانه ها، آسایشگاه، خوابگاه های خودگردان و دولتی و… و صدها جای دیگر از این منسوج بهره میبرند. همین امر هم سبب شده تا تولید آن روز به روز با کیفیت تر شود و به کارکردهای آن نیز هر روزه یک آپشن جدید اضافه شود.
پارچه تترون: پارچه تترون از الیاف ویسکوزی به علاوه پنبه تولید میشود اما آنچه آنها را خاص میکند در واقع مواد تولید کننده آن نیست بلکه شیوه ی ترکیب آنها با هم است درتولید پارچه تترون با دادن گرما به این الیاف آنها را مقاوم و بادوام تر میکنند. اما ویژگی های که سبب شده است پارچه تترون برای ساخت روتختی تترون سفید کشدار مورد استفاده قرار گیرد عبارت اند:
1. اول اینکه پارچه تترون به علت پروسه ای که در تولید طی میکند، دارای ثبات رنگ است و رنگ آن مثلا در اینجا که تترون سفید منظور است، سفید یک پارچه و یک دستی است، یعنی در هر رنگی هم که تولید شود رنگ یک دست و یک پارچه ای از آب در می آید.
2. این پارچه قابلیت شست و شوی بالایی دارد و با بارها شست و شو به اصطلاح رنگ پس نمیدهد و رنگ پریده نمیشود.
3. چروک نمیشود و نیاز به اتوکشی های پی در پی و مداوم ندارد.
4. ضد حساسیت بوده، برای هیچ پوستی مضر نیست و حتی در پوست های زیادی حساس هم حساسیتی ایجاد نمیکند.
5. با قیمت مناسبی عرضه میشود که بسیار مقرون به صرفه است.
اما پارچه تترون تنها عیبی که دارد این است که دچار آب رفت میشود یا به اصطلاح آب میرود؛ برای این کار کافی است که قبل از شروع دوخت، آن را یک بار آب بکشید. با توضیحاتی که در بالا داده شده به خوبی دریافتیم که چرا پارچه تترون برای تولید این روتختی انتخاب شده است و دلیل استفاده اماکن عمومی از این پارچه چیست، اما سوال دیگری که حتما ذهنم شما را هم درگیر کرده است، این است که چرا برای این قسم از روتختی ها رنگ سفید انتخاب شده است ؟ با مطالعه روانشناسی رنگ ها به خوبی دلیل آن را در می یابید. رنگ سفید و امثال آن به علت توانایی که در انعکاس نور دارند سبب آرامش میشود و همین هم باعث شده از رنگ سفید در تولید این روتختی ها استفاده شود. روتختی تترون سفید کشدار، با دارا بودن کش در گوشه های خود به آسانی بر روی رختخواب قرار میگیرد و با خوابیدن بر روی آن جمع نمیشود.

مرغوب ترین انواع روتختی تترون هتلی کدامند

مرغوب ترین انواع روتختی تترون هتلی کدامند

در میان روتختی های هتلی، آن دسته از روتختی هایی که از صنعت نانو در تولید خود استفاده کرده اند عمر طولانی تری نسبت به دیگر روتختی ها دارند. این نوع روتختی از باکیفیت ترین روتختی ها هتلی محسوب میشوند و از آنجا که هزینه های مصرفی هتل را به شدت پایین می آورند، به عنوان بهترین روتختی های هتلی نیز نام گرفته شده اند که ما در این مقاله به طور جامع به آنها اشاره میکنیم.
عمده دلایلی که سبب شده این روتختی ها به عنوان باکیفیت ترین روتختی شناخته شوند عبارت اند از:
عمر بادوام: این روتختی ها به علت نوع، فرآوری که در تولیدشان استفاده شده است، عمری بادوام تر از سایر روتختی ها دارند.
ظرفیت شست و شو عالی: روتختی های هتلی نانویی، قابلیت شست و شوی بالایی دارند و با وجود شستن های مداوم بافت و رنگ آنها هیچ تغییری نمیکند. در واقع اصلی ترین دلیلی که میتوانیم بگوییم یک روتختی با کیفیت است یا نه؟ توجه به همین ظرفیت شست و شوی آن است که در شستن های پی در پی هیچ تغییری نکنند و مانند روز اول از بافتی سالم و رنگی یک پارچه و صاف برخوردار شوند و به اصطلاح رنگ پریده نشوند.
قیمت مناسب: این روتختی ها با وجود ویژگی های خاص و ویژه ای که دارند بهترین و مناسب ترین قیمت را نسبت به کارکردشان دارند. روتختی نانویی هر آنچیزی که نیاز است یک روتختی با کیفیت در بر بگیرد را داراست، اما داشتن یک سری ویژگی هایی که در دیگر روتختی ها وجود ندارد و فقط منحصر به فرد این نوع روتختی است سبب شده است که از محبوبیت ویژه تری برخوردار شوند. مثلا در این بین میتوانیم به ضد لک بودن آنها اشاره کنیم، این نوع روتختی، لکه پذیری بسیار پایینی دارد و لکه هایی که برای دیگر پارچه ها سم محسوب میشوند، اصلا بر روی این روتختی ها تشکیل نمیشوند و حتی اگر تشکیل شوند به راحتی پاک میشوند و دیگر نگرانی برای پاک کردن لکه های قهوه و بستنی و امثال هم نمیماند.
روتختی با کیفیت روتختی است که قابلیت شست و شوی بالا، نرمی و لطافت، قیمت مناسب، عمری طولانی را در بربگیرد که همه‌ این ویژگی ها در این روتختی های تترون وجود دارند و بهترین گزینه برای خرید محسوب میشود.

مختصری درباره فرآیند تولید روتختی تترون سفید

مختصری درباره فرآیند تولید روتختی تترون سفید

در تولید روتختی تترونی سفید الیاف ویسکوزی به علاوه فلامنت را ترکیب میکنند و با گرمادهی ویژه این روتختی ها را تولید میکنند. همین گرمادهی سبب شده است که این نوع روتختی هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند و تمامی پوست ها حتی پوست های که به پنبه و الیاف آن حساسیت دارند، نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با وجود استفاده از الیاف مصنوعی پنبه در ساخت و تولید این روتختی ها، کاملا ضد حساسیت بوده و خیال همه را از این بابت راحت میکنند. همچنین نوع فرآیند تولید این قسم از روتختی ها سبب شده است که رنگی یک پارچه و یک دست پیدا کنند. رنگ سفید آنها کاملا صاف و یک دست دیده شود، همین نوع فرآوری سبب عمر طولانی تر آنها است و ضد چروک بودن نیز از دیگر مزایای این نوع تولید است. روتختی تترون سفید کشدار با بهره مندی از تمامی این ویژگی ها بهترین و مناسب ترین نوع روتختی است که با کیفیتی عالی به بازار عرضه میشود.

شاخصه‌های بارز روتختی تترون سفید گلدار

شاخصه‌های بارز روتختی تترون سفید گلدار

تنوع طرح و رنگ: از بارزترین شاخصه های روتختی تترون سفید گلدار همین تنوع در نقش و نگار آنها است. این روتختی ها با طرح زمینه سفید رنگ در انواع و اقسام گل طراحی و به بازار فروش عرضه میشوند. در این میان روتختی های برند ترک توانسته اند با بهره گیری از بهترین تجهیزات و تنوع بسیار در طرح و رنگ محبوب همگان قرار گیرند.
نرمی و لطافت: از دیگر شاخصه های این روتختی ها نرمی و لطافت آنها است. روتختی تترون سفید گلدار جنس نرم و لطیفی دارد و دلیل عامه پسند بودن آن هم همین لطافت و نرمی است که با لمس آن به خوبی متوجه آن خواهید شد
ظرفیت بالای شست و شو: در واقع روتختی های که از پارچه تترون تولید شوند، به طور خودکار هنگام شسته شدن، ظرفیت بالایی را دارند که روتختی تترون سفید گلدار نیز از این قاعده مستثنی نیست و از این قابلیت برخوردار است
ضد چروک بودن: روتختی تترون سفید گلدار ضد چروک بوده و نیازی به اتوکشی ندارد و به خوبی بر روی تخت قرار میگیرد و در صورت به هم ریخته بودن و به خاطر طرح و رنگی که دارد و پارچه ای که به هیچ وجه چروک نمیشود، زیبایی خاص خود را داشته و به اصطلاح در نهایت به هم ریختگی هم، توی ذوق نمیزند، چراکه پارچه آن صاف و بدون چروک است.
ضخامت مناسب: این قسم از روتختی ها در انواع اندازه مناسب هر تخت تولید میشوند و در این میان ضخامت آنها بر اساس استانداردهای بهداشت جهانی اندازه گیری میشود و در همان اندازه که مناسب خوابی راحت است به بازار عرضه میشود. چراکه ضخامت بسیار کم یا بیش از حد زیاد آن میتواند به مهره های کمر و گردن آسیب برساند. روتختی تترون سفید گلدار با دارا بودن این ویژگی ها، دقیقا همان روتختی است که هر خانه ای به آن نیاز دارد و برای تمامی هتل های لوکس و بیمارستان های خصوصی که این قسم از روتختی را مورد استفاده قرار میدهند، روتختی تترون سفید گلدار بهترین گزینه موجود برای خرید است.

فروشگاه عرضه روتختی تترون سفید کشدار

فروشگاه عرضه انواع مختلف این منسوج

روتختی تترون سفید کشدار به علت مورد نیاز بودن و استفاده مکرر و زیاد از آن در بازار مصرف داخلی، در ایران به مقدار انبوه تولید و به بازار عرضه میگردد. همان طور که بارها در این مقاله اشاره شد و دانستید که عمده خریداران این محصول اماکن عمومی مانند هتل ها و بیمارستان ها و… هستند، تولید آن نیز بسته به این تقاضای بالا افزایش پیدا میکند. در این میان فروشگاه عرضه روتختی تترون سفید کشدار این روتختی را به میزانی که جوابگوی نیاز بازار مصرف شود تولید و به نمایندگی های خود در سراسر کشور ارسال میکند، تا مصرف کنندگان بتوانند به آسانی از نمایندگی های این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه و استفاده نمایند که برای به صرفه تر بودن قیمت خرید، شرکت دیبافت مرجع عرضه روتختی تترون سفید کشدار این امکان را برای خریداران فراهم آورده که با خرید عمده و مستقیم با قیمتی بسیار مناسب و شگفت انگیز منسوجات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برای آسان تر شدن این مقصود فروش اینترنتی و آنلاین را نیز در دستور کار خود قرار داده است تا دیگر مشکلی در زمینه دسترسی به این فروشگاه بر سر راه خریداران قرار نگیرد.
در پایان از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag