پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه کلی پارچه دورس کجراه ملانژ

پارچه دورس کجراه ملانژ انواع گوناگونی دارد که بستگی به نخ های بکار رفته در آن دارد، پارچه دورس کجراه ملانژ از نخ ملانژ حاصل شده البته در بسیاری از این پارچه ها از نخ های دیگر هم استفاده می شود. مانند نخ ویسکوز، نخ فلامنت، نخ ترویرا و لاکرا و همچنین پلی استر این نخ ها هر کدام پارچه های گوناگونی را از پارچه دورس کجراه ملانژ حاصل می کند.

عرضه کلی پارچه دورس کجراه ملانژ

3 مورد از مزایای پارچه دورس گلکسی

3 مورد از مزایای پارچه دورس گلکسی پارچه دورس کجراه ملانژ یک خاصیت فوق العاده دارد، این که خودش را شبیه به پارچه های پنبه ای نشان می دهند. 3 مورد از مزایای پارچه دورس گلکسی:

  1. خاصیت کشسانی آن است در بافت پارچه دورس کجراه ملانژ از دو نوع نخ اسپان و ملانژ بکار رفته و به همین دلیل این پارچه دورو است و پشت پارچه از نخ فلامنت استفاده شده و دارای ضخامت خاصی می باشد،
  2. این پارچه ی دو رو که پشتش حالت کجراه دارد مورد استقبال بسیاری از تولیدی ها قرار گرفته است.
  3. پارچه دورس کجراه ملانژ بیشتر برای دوخت سوییشرت و هودی و اسلش ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل نرمی و لطافتی که دارد کیفیت از اصلی ترین رکن های این پارچه است، این پارچه به دلیل کمی ضخیم بودنش مناسب شروع فصل سرما و پاییز می باشد. ظاهر بیرونی پارچه دورس کجراه ملانژ و کرکی بودن قسمت داخلی این پارچه و ضخامت آن مناسب برای فصول سرد است.

صادرات انواع پارچه دورس کجراه ملانژ

صادرات انواع پارچه دورس کجراه ملانژ صادرات انواع پارچه دورس کجراه ملانژ به سایر کشورها توسط ایران صورت می گیرد. ایران از جمله کشورهایی محسوب می شود که مصرف پارچه در آن بالا است، پارچه دورس گلکسی از پنبه پلی استر گالکسی حاصل شده که اوایل از طریق کشور ترکیه در لباس ها به کار می رفته است و در بازار عرضه می شد، صادرات پارچه دورس که یکی از بهترین پارچه های ایرانی می باشد را ما در سایر کشورها تامین خواهیم کرد. پارچه دورس کجراه ملانژ در رنگ های روشن و متنوع برای پوشاک بچگانه نیز بسیار مناسب می باشد.

ولی از این جنس پارچه به دلیل الیاف پلی استر برای نوزادان توصیه نمی شود، این پارچه دارای سبکی خاصی بوده و بیشتر در لباس های اسپرت و ست های لباس خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه دورس کجراه ملانژ از مرغوب ترین منسوجات می باشد و با قیمت بسیار عالی و مناسب در پخش واردات توزیع می شود. این پارچه حساسیتی برای بدن فرد ایجاد نمی کند سبک است و در رنگ از تنوع بالایی برخوردار است و با گذشت زمان کهنه نمی شود مقاوم در برابر رطوبت و گرما می باشد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag