پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش انواع پارچه تریکو پنبه ای ترک

آیا تا کنون از پارچه تریکو پنبه ای ترک استفاده کرده اید؟ آیا کیفیت پارچه تریکو پنیه ای ترک بهتره یا ایرانی؟ آیا به مزیتهای ایرانی این منسوج فکر کرده اید؟
امروزه با توجه به افزایش جمعیت و زیاد بودن تقاضا توجه بعضی از تجار به فکر واردات پارچه تریکو ترک کردند و به صورت فراوان وارد بازار شد نه تنها از ترکیه این منسوج را وارد، بلکه از کشور چین این محصول را وارد ایران کردند حال این سوال پیش می آید که مگر تولید کنندگان پارچه تریکوی ایران نمی توانند تقاضای این منسوج را جوابگو باشد؟ یا مگر کیفیت پارچه های ایرانی از پارچه های دیگر بلاد خارجی کمتر است که از کشور دیگر این منسوج را وارد می کنند؟

علت وارد کردن پارچه تریکو ترک

برای بررسی این موضوع باید در مورد کیفیت پارچه های ایرانی و ترک صحبت کنیم اگر محصولی در داخل کشور تولید نشود می توان به وارد کردن از کشور های خارجی فکر کرد ولی پارچه تریکو در داخل ایران به صورت گسترده در حال تولید است و تقریبا می شود گفت تمام تقاضای کشور مان را جوابگو است و موضوع دیگر که باید مورد بررسی قرار گیرد کیفیت پارچه های ایرانی و خارجی است که در این مورد هم می توان به جرات گفت که کیفیت پارچه های تریکو ایرانی اگر کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی نداشته باشد حداقل هم تراز با این منسوج خارجی هست. از نظر تولید شدن در داخل کشور و کیفیت این منسوج مطالبی را نوشتیم که در هر دو مورد دلیل محکمی برای وارد کردن پارچه تریکو خارجی نداریم پس چرا وارد کشور میشود که باعث تعطیلی تعدادی کارخانجات و کارگاه های تولید پارچه تریکو شود حال چاره کار چیست؟ ما مردم ایران می توانیم تعصب به میهن خود را تقویت کنیم و از کالاهای وارداتی خرید نکنیم تا دیگر این محصولات وارد کشور نشود و همچنان چرخ صنعت نساجی کشور مان بچرخد و کارگران و تولید کنندگان کار خود را از دست ندهند.

پارچه تریکو پلی استر پنبه

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag