پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت خرید پارچه تریکو ملانژ کیلویی

خرید پارچه تریکو ملانژ اکثرا به صورت کیلویی انجام یافته و در این راه، هزینه ای ارزانی برای این تولیدات معین می گردند. در واقع این مدل پارچه ها را می توان با نرخ های کمی پیدا کرد و در صورتی که قصد اصلی، خرید آن ها به شکل کیلویی باشد مخارج پایین تر از حد واقعی می شوند.

قیمت خرید پارچه تریکو ملانژ کیلویی

بررسی معایب پارچه ملانژ

بررسی معایب پارچه ملانژ

درست است که حسن های زیادی این بافت ها دارند اما می توانیم دسته ای از معایب را هم، برای آن ها قائل شویم و بر زبان آوریم. عیوبی که به طور واضحی در آن ها موجود هستند را به صورت موردی بیان می نماییم و توضیح می دهیم :

  1. اگر پارچه های ملانژ را دریافت کرده و قصد استفاده طولانی مدت از آن ها را دارید بدانید که، ان ها زیاد مقاوم نیستند. معمولا هر گونه آلودگی که بر روی آن ها رخ می دهد لازم است تا شست و شوی دقیق انجام پذیرد. این محصولات چون خیلی ظریف هستند با این چنین نظافت های مکرری بافت خود  را تغییر داده و کیفیت موجود را از دست می دهند. بنابراین برخی از قسمت ها در هم انسجام یافته و به صورت گلوله هایی بر روی سطوح پارچه ظاهر می شوند. این امر زیبایی پارچه ها را تا حد زیادی پایین می آورد و دیگر رغبت به سمت آن ها کمتر می شود.
  2. لازم است که تفسیر بیشتری از نخ های به کار رفته در این اجناس نماییم. عموما هم نمونه های طبیعی را در این ساخته ها به کار میبرند و هم این که تا میزان معینی، الیافی مصنوعی را هم با دیگر رشته ها ترکیب می نمایند. همین نخ های مصنوعی که در این زمینه به استفاده می رسند می توانند، ساختار پارچه را دچار عیب کنند. در واقع این اجزای تشکیل دهنده دوام چندانی ندارند و نمی توان به کیفیت دراز مدت آن ها یقین پیدا کرد. حتی درجه حرارت هم می تواند آن ها را دچار آسیب گرداند.

تولید کننده انواع پارچه تریکو ملانژ رنگی

تولید کننده انواع پارچه تریکو ملانژ رنگی

تولید کننده پارچه تریکو در راس کلیه تولید کنندگان قرار گرفته به این خاطر که، توجه بالایی را به ایجاد کیفیت هایی درخشان می نماید.

یکی از ایده های موجود در این رابطه تولید پارچه ملانژ رنگی است که با شکل های منحصر به فرد خود توانسته، بیشتر بازار ها را به عرضه های خود اختصاص دهد.

از سویی سازنده با ارائه اجناسی ارزان قیمت بیشترین توجهات را از سوی مشتریان به دست آورده است. پس در این حالت باید از وجود چنین اقلامی در کل کشور کاملا مطمئن بود. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag