پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده زیرانداز | تولیدی زیرانداز حصیری

قیمت عمده زیرانداز توسط مرکز فروش زیرانداز تعیین می شود. برای آنکه بتوانیم بهترین زیراندازها را با کیفیت مناسب خریداری کنیم باید به عمده فروشان این محصول که در بازار هر شهر مستقر هستند مراجعه کنیم. زیراندازها انواع مختلفی دارند و تولیدی زیرانداز انواع این محصول را با توجه به نیاز بازار و استقبال مشتری در طرح ها و رنگ ها متنوع تولید می کند. لیست قیمت عمده فروشی انواع زبرانداز را می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت های تولید کننده یا عرضه کنندگان عمده این محصول جویا شوید. بسته به هزینه ای که قرار است انجام دهید می توانید انواع متنوعی از زیرانداز را در کیفیت های مختلف تهیه نمایید.

قیمت عمده زیرانداز | تولیدی زیرانداز حصیری

شرکت های تولیدی انواع زیرانداز در ایران

شرکت های تولیدی انواع زیرانداز در ایران

شرکت های تولیدی انواع زیرانداز در ایران به صورت فعال در زمینه تولید فعال بوده و علاوه بر تولید با کیفیت با تنوع بخشی در طرح و رنگ ضمن برآورده کردن خواست و نیاز مشتریان داخلی، محصولات خود را برای صادرات به کشورهای دیگر هم آماده می کنند. زیراندازها بسته به کارایی و کیفیت شان از نظر قیمت بایکدیگر فرق دارند. خریداران با توجه به سلیقه و نیازشان هر یک از انواع این محصول را خریداری می کنند. 

برخی از انواع زیراندازهای تولید شده در کشور عبارتند از:

  • زیرانداز سفری 
  • زیرانداز کوهنوردی
  • زیرانداز سفری ساحل 

برای خرید هر یک از انواع این زیراندازها می توانید به نمایندگی ها فروش در سراسر کشور همچنین وب سایت های آنلاین مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

تولید عمده انواع زیراندازهای حصیری

تولید عمده انواع زیراندازهای حصیری

تولید عمده انواع زیراندازهای حصیری در رنگ ها و طرح های متنوع سبب جلب نظر مشتریان و استقبال آن ها از این نوع محصول شده است. زیرانداز حصیری از جنس پلاستیک بوده و بافت حصیری شکل آن به صورت بافت درشت درون یکدیگر قرار گرفته اند. رنگ های متنوعی برای بافت این حصیر استفاده می شود که زیبایی بصری آن را دو چندان می کند. ضمن اینکه این مدل بافت سبب می شود تا هوا را به راحتی از خود عبور داده و رطوبت و آب را در خود نگه نمی دارد.

جنس پلاستیک به کار رفته در این زیرانداز نرم و قابل ارتجاع بوده تا هنگام استفاده و نشستن بر روی آن، سفت و ناراحت کننده نباشد. دو مدل از این حصیر پر فروش تر بوده و بیشتر مورد استفاده و استقبال مردم قرار می گیرد. این دو مدل عبارتند از:

  1. زیرانداز حصیری مسافرتی 
  2. زیرانداز حصیری چوبی

برای خرید زیرانداز حصیری می توانید بازار مراجعه کنید. عمده فروشان این محصول مدل های متنوعی را به شما پیشنهاد خواهند داد. 

عرضه بهترین زیراندازهای مسافرتی

عرضه بهترین زیراندازهای مسافرتی

عرضه بهترین زیراندازهای مسافرتی توسط فروشگاه هایی انجام می شود که عاملین فروش مستقیم شرکت های تولید کننده هستند. آن ها با عقد قرارداد با تولید کنندگان و تحویل محصول تولیدی آن را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند. فروش زیرانداز مسافرتی توسط این نمایندگی ها با پایین ترین قیمت انجام می گیرد چرا که عرضه بدون واسطه سبب کاهش قیمت زیرانداز مسافرتی شده و خریداران با خیالی آسوده می توانند بهترین نوع زیراندازها را از این مراکز تهیه کنند. 

فروش زیرانداز سفری با کیفیت خوب و قیمت مناسب توسط فروشگاه های آنلاین نیز انجام می شود. این فروشگاه ها با فروش محصولات خود به صورت غیر حضوری این امکان را برای همه فراهم می کنند تا در هر کجا که زندگی می کنند بتوانند بهترین انتخاب ها را داشته باشند. 

قیمت زیرانداز مسافرتی عرضه شده در وب سایت ها پایین تر از قیمت بازار است که علت این امر را می توان حذف دست واسطه و فروش مستقیم عنوان کرد. اگر قصد خرید غیرحضوری دارید بهتر است سری به این فروشگاه ها بزنید و خریدی مطمئن و امن را حتی برای یک بار تجربه نمایید.

شرکت پخش انواع زیراندازهای ضد آب

شرکت پخش انواع زیراندازهای ضد آب

شرکت پخش انواع زیراندازهای ضد آب توانسته است با بازاریابی مناسب و یافتن سلیقه مشتریان خود، به درآمد خوبی دست پیدا کند. زیرانداز ضد آب از جمله محصولات پر فروش و البته کاربردی است که بسیاری از کسانی که قصد مسافرت به مناطق مرطوب را دارند، آن را خریداری می کنند. تولید زیرانداز سفری ضد آب توسط شرکت هایی انجام می شود که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به کارگیری مواد اولیه باکیفیت تلاش دارند تا محصولی متناسب با سلیقه مشتری را به بازار عرضه کنند.

شرکت های پخش کننده علاوه بر فروش به صورت حضوری و برپایی نمایشگاه های فصلی، ارائه محصولات خود را از طریق آنلاین هم انجام داده و مشتریان را در اقصی نقاط ایران با آخرین نوع از زیراندازهای ضد آب تولید شده در کشور آشنا می کنند. 

شرکت های پخش این زیراندازها را در به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کنند. اگر قصد خرید به صورت عمده دارید می توانید برای آنکه خریدی مقرون به صرفه داشته باشید با این شرکت ها تماس بگیرید.

لیست قیمت عمده انواع زیرانداز

لیست قیمت عمده انواع زیرانداز

لیست قیمت عمده انواع زیر انداز را می توان از شرکت های تولید کننده، نمایندگی های پخش و وب سایت های مرجع جویا شد. قیمت انواع زیرانداز بسته به کارایی و کیفیت آن متفاوت خواهد بود و اگر قصد خرید به صورت عمده را دارید می توانید با تلفن زدن، فرستادن ایمیل یا مراجعه حضوری آخرین قیمت های روز این محصول را سوال کنید. قیمت زیراندازها را تولید کنندگان بسته به کیفیت و مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار داده اند تعیین می کنند. 

برای خرید و آگاه شدن از قیمت ها می توانید به فروشگاه های آنلاین نیز مراجعه کنید. در این فروشگاه ها انواع متنوعی از زیراندازهای ایرانی و خارجی عرضه شده و قیمت هر محصول به همراه مشخصات در کنار آن درج شده تا کار خریدار هنگام خرید راحت تر و کم دردسرتر باشد. 

می توانید برای خرید ضمن مراجعه به این فروشگاه ها، با مقایسه قیمت های هر محصول و هر برند با توجه به هزینه ای که قرار است انجام دهید یک مدل از انواع مدل های ارائه شده را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

فروش عمده زیراندازهای حصیری ساحلی

فروش عمده زیراندازهای حصیری ساحلی

فروش عمده زیراندازهای حصیری ساحلی در بازار انجام می گیرد. زیراندازهای ساحلی از معروف ترین انواع زیراندازهای مسافرتی به حساب می آیند. ساخت زیرانداز مسافرتی ساحلی با استفاده از دستگاه های مدرن روز دنیا و مواد پلاستیکی درجه یک تولید می شود. این مدل زیراندازها از جمله پرفروش ترین نوع زیراندازها هستند که به دلیل یک تکه بودن از دوام بالایی برخوردار بوده و می توان از آن در طولانی مدت استفاده کرد.

در عمده فروشی ها می توانید جذاب ترین طرح ها و زیباترین رنگ های زیراندازهای حصیری ساحلی را به صورت یک جا مشاهده کنید. قیمت این زیراندازها متناسب با کیفیت شان بوده و خریداران می توانند بنا به سلیقه و نیاز خود یکی از این طرح ها را انتخاب و خریداری نمایند. قیمت فروش عمده این مدل زیر اندازها بستگی به موارد زیر دارد. 

  • برند تولید کننده زیرانداز 
  • مواد اولیه به کار رفته در تولید 
  • سایز زیرانداز که هرچه بزرگتر باشد قیمت بالاتری هم دارد.

خرید اینترنتی انواع زیراندازهای کیفی سفری

خرید اینترنتی انواع زیراندازهای کیفی سفری

خرید اینترنتی انواع زیراندازهای کیفی سفری کار ساده ایست. کافی است ابتدا با جستجو در اینترنت لیست فروشگاه های معتبر عرضه کننده را بیابید. در ادامه با وارد شدن به صفحه اختصاصی آن ها می توانید انواع زیراندازهای کیفی سفری را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کنید و با مقایسه آن ها بایکدیگر در صورت نیاز مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. تولیدی زیرانداز جاجیم انواع زیراندازی سفری را به صورت کیفی تولید می کند.

این نوع زیراندازها به دلیل آنکه به راحتی قابل جمع شدن و بسته بندی هستند به زیراندازهای کیفی مشهورند. برای خرید زیرانداز سفری ارزان قیمت می توانید به فروشگاه های آنلاینی مراجعه کنید که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش این محصولات فعال هستند. 

زیراندازهای کیفی به دلیل حجم کمی که در سفر اشغال می کنند بسیار مورد توجه بوده و اکثر کوهنوردان و ورزشکاران حرفه ای ترجیح می دهند این مدل از زیراندازها را برای سفرهای طولانی مدت خود انتخاب کنند. 

فروشنده انواع زیراندازهای ارزان قیمت

فروشنده انواع زیراندازهای ارزان قیمت

فروشنده انواع زیراندازهای ارزان قیمت توانسته است با ارائه متنوع ترین نوع این محصولات، مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند. اگر به دنبال زیراندازهایی که می گردید که از قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردار باشند سری به بازار بزنید. در بازار می توانید انواع زیراندازهای ایرانی و خارجی را در طرح، رنگ، اندازه و کیفیت های متفاوت مشاهده کنید. دست شما برای خرید باز است و می توانید بدون هیچ دغدغه ای آنقدر جستجو کنید تا از میان انبوه زیراندازهای عرضه شده، کالای مورد نیازتان را پیدا کنید. 

فروشنده انواع زیرانداز به راهنمایی هایی که به شما می کند، کمک خواهد کرد که شما خریدی خوب و مطمئن را تجربه کنید. زیراندازهای ارزان قیمت در اکثر مغازه های بازار یافت می شود پس نگران پیدا کردن آن نباشید. دقت کنید که قرار است از زیرانداز در کجا استفاده کنید. متناسب با آن زیرانداز مورد نظر را خریداری کنید.

فروشگاه های آنلاین هم با قرار دادن انواع زیرانداز در باکس های جداگانه از ارزان ترین تا گران قیمت ترین نوع آن، به خریدار کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن با جستجو در میان انواع زیراندازها، آنچه را مطابق با سلیقه خود می داند انتخاب و خریداری نماید. 

عمده فروشی انواع زیراندازهای ورزشی

عمده فروشی انواع زیراندازهای ورزشی

عمده فروشی انواع زیراندازهای ورزشی، طرح های متنوعی از این محصول را به خریداران عرضه می نماید. زیراندازهای ورزشی از جمله انواع وسیله های مورد استفاده و پرکاربرد در انواع ورزش ها به خصوص ورزش هایی چون یوگا، پیلاتس و کوهنوردی هستند. زیراندازهای مورد استفاده در ورزش باید حتما از استانداردهای لازم برخوردار باشند چرا که ایمنی و سلامت ورزشکاران بسیار بااهمیت است. 

زیرانداز ورزشی مناسب سبب کمترین آسیب به ستون فقرات و زانوها خواهد شد. قیمت زیرانداز کوهنوردی فوم که یکی از انواع زیراندازهای پرکاربرد و پر مصرف می باشد، مناسب بوده و در فروشگاه های عرضه لوازم ورزشی معتبر به فروش می رسد. 

زیراندازهای مورد استفاده در ورزش هایی چون یوگا و پیلاتس باید نرم و قابل انعطاف بوده، از ضخامت مناسب برخوردار باشد و لیز نباشد تا ورزشکاران کمترین آسیب را در هنگام انجام این ورزش ها ببینند. قیمت زیرانداز پیلاتس بسته به مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن متفاوت است و شما می توانید برای خرید بهترین نوع آن به عمده فروشی ها مراجعه کنید.

قیمت عمده زیراندازهای حصیر جاجیم

قیمت عمده زیراندازهای حصیر جاجیم

قیمت عمده زیراندازهای حصیر جاجیم که توسط فروشگاه های بزرگ عرضه می شود بسیار مناسب است. این نوع زیراندازها که برای مسافرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از نوعی پلاستیک و در برخی از انواع آن از نوعی نخ مخصوص در تولید استفاده می شود. عمده فروشان با ارائه این نوع زیرانداز در طرح ها و رنگ های متنوع تلاش می کنند تا نظر خریداران را به خود جلب کرده و آن ها را ترغیب به خرید از فروشگاه شان نمایند. 

این عمده فروشان علاوه بر فروش محصولاتشان به صورت حضوری، غیر حضوری و از طریق ایجاد وب سایت هم به مشتریان خود از راه های دور خدمات ارائه می دهند. این خدمات شامل ارسال و حمل رایگان، ضمانت تعویض کالا در صورت خرابی و فروش با قیمت عمده می شود. 

از طریق خریدار می تواند با بازدید از این فروشگاه ها انواع زیراندازها را به صورت یک جا مشاهده نموده و در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود، انواع زیراندازهای حصیری جاجیم را انتخاب و خریداری نمایید. 

مرکز فروش انواع زیراندازهای پلاستیکی

مرکز فروش انواع زیراندازهای پلاستیکی

مرکز فروش انواع زیراندازهای پلاستیکی در سراسر کشور توانسته است با عرضه جدیدترین محصولات تولید شده در سراسر کشور از فروش خوبی برخوردار باشد. بخش عمده تولید زیرانداز پلاستیکی در کشور در شهرهای اصفهان و تهران انجام می شود. از خصوصیات این زیراندازها می توان تنوع وزن، سایز و کیفیت آن ها را عنوان کرد. بخشی از تولیدات علاوه بر عرضه به بازار داخلی، به کشورهای دیگر صادر می شود. 

زیراندازهای پلاستیکی به دلیل وزن کمی که دارند جای کمی را هم اشغال می کنند و بارزترین خصوصیت آن را می توان قیمت ارزان آن عنوانکرد. در مراکز عرضه کننده این محصول می توانید مدل های متنوع و رنگارنگ این زیراندازها را با قیمت مناسب خریداری کنید. 

تولید کننده زیراندازهای حصیری چوبی

تولید کننده زیراندازهای حصیری چوبی

تولید کننده زیراندازهای حصیری چوبی انواع متنوعی از این محصول را تولید می کند. این نوع زیراندازها بسیار زیبا هستند و چشم نوازی آن ها به دلیل طرح هایی است که در طراحی و تولید آن به کار گرفته می شود. ابعاد این زیراندازها 2 متر در 3 متر بوده و از بهترین نی های ایرانی بافته می شود. این حصیرها عمر طولانی دارند و می توان به راحتی آن ها را شستشو دارد. 

مهم ترین کاربرد حصیرهای چوبی در ادامه بیان خواهد شد.

  • برای مناطق گرمسیری بهترین انتخاب است. 
  • می توان از آن به عنوان سایبان استفاده کردو
  • از ورود گرما به داخل جلوگیری می کند. 
  • عمر بالایی دارد و می توان سال ها از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag