پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

از جمله موارد مهمی که در تعیین قیمت پارچه ویسکوز عمده تیپ لاکرا دخالت دارد استفاده از مواد اولیه و ارگانیک در تهیه این نوع پارچه می باشد که علاوه بر استفاده از نخ ویسکوز و لاکرا از نخ پلی استر هم در تولید آن به کار گرفته شده و نیز عواملی مانند کیفیت نخ و نوع بافت و غیره نیز سبب ارزان بودن و اهمیت زیاد این نوع پارچه شده است.

قیمت عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

آیا می دانید الیاف پارچه ویسکوز چیست؟

آیا می دانید الیاف پارچه ویسکوز چیست؟

پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا یکی از انواع پارچه های کشی در ایران به شمار می آید که از الیاف طبیعی ویسکوز، لاکرا، پلی استر و غیره در بافت آن استفاده شده و نیز دارای خواص و کاربرد زیادی در نوع خود می باشد.

از جمله ویژگی های خاص این نوع محصول عمده علاوه بر کیفیت آن دارای خاصیت کشسانی مناسب، ضد حساسیت، بسیار نرم و لطیف، در طرح و رنگ های متنوع، دارای ابعاد و مدل های گوناگون، دارای انواع برندهای متفاوت، جنس بسیار عالی و مرغوب بوده که برای دوخت انواع لباس های ورزشی، انواع شلوار زنانه و دخترانه، در رده سنی های مختلف در سایز و اندازه های متفاوت در بازار عرضه می شوند که دارای عملکرد بسیار راحت و نیز دارای مقاومت در برابر شستشوهای مداوم می باشد.

همچنین از دیگر مزایای پارچه ویسکوز از پارچه های ریون کشی می باشند که دارای الیاف طبیعی و مانند پنبه دارای جنس بیار خنک و راحت می باشند که از جذب رطوبت بالایی برخوردار بوده و نیز دارای ظاهری براق و درخشان می باشد و نیز تولید الکتریسیته نمی کند.

عمده فروش بهترین پارچه ویسکوز فلامنت

عمده فروش بهترین پارچه ویسکوز فلامنت

انواع پارچه ویسکوز فلامنت، در یکی از شهرهای مهم ایران با تولیدات کیفی بالا  انجام می شود که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای خواص و کاربرد زیادی است.

از انواع این نوع پارچه با تولید کیفیت عالی می توان به صورت ساده و کش با طرح های زیبا برای دوخت مانتو و لباس زنانه استفاده نمود که دارای طرفداران و مشتریان زیادی می باشند.

این پارچه ها که به پارچه های ویسکوزی مشهور هستند دارای بافت خوب، وزن بالا می باشند که به صورت های چاپی نیز طرح دار می شوند که دارای جذابیت و زیبایی خاصی می باشند.

از این پارچه های زیبا در تمامی فصول سال می توان استفاده کرد زیرا جنس ویسکوزی آن هم در برابر گرما و هم در برابر سرما از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و نیز بسیار راحت و سبک هستند که فروش پارچه ویسکوز با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه صورت می گیرد که فروش به این روش ارزانتر است.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag