پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش روتختی مخمل بچگانه

مرکز پخش روتختی مخمل بچگانه در بسیاری از مناطق مختلف کشور شعبه داشته و شما میتوانید این محصول را از مراکز پخش معتبر خریداری نمایید. این روتختی ها در انواع رنگ ها عرضه شده و شما میتوانید هر کدام از رنگ ها را برحسب سلیقه خود انتخاب نمایید.
مرکز پخش روتختی مخمل بچگانه این محصولات را به صورت عمده به دست مشتریان و متقاضیان میرساند، همواره در سایت های مختلف شاهد تبلیغات گشترده این مراکز هستیم که در میان آنها شرکت دیبا بافت نگار قم ( مرکز پخش رو تختی مخمل) به دلیل کیفیت، تنوع و قیمت مقرون به صرفه در ارائه محصولات، همچون ستاره میدرخشد و نظر همگان را به خود جلب کرده است.
روتختی مخمل بچگانه عرق بدن را جذب کرده و بسیار نرم و لطیف است، همچنین حساسیت و آلرژی ایجاد نمیکند. روتختی فانتزی یکی از پرفروش ترین روتختی هایی است که خوابی راحت و آرام را به ارمغان می آورد. این روتختی ها در رنگ های شاد و روشن با طرح های فانتزی تولید میشوند که رنگ های پرفروش آن صورتی، آبی، یاسی و بنفش است. این روتختی به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد آب رفت نداشته و رنگ پس نمیدهد که این امر باعث میشود هنگام شست و شو به الیاف روتختی آسیب وارد نشود.
بهتر است این روتختی با مایع بدون آنزیم شسته شود تا کیفیت اولیه اش حفظ شود. این محصول طول عمر بسیار بالایی داشته و با توجه به اینکه برای تولید آن از رنگ های گوناگونی استفاده شده برای اتاق خواب های پسرانه و دخترانه کاربرد زیادی دارد. این محصول علاوه بر اینکه به عنوان روتختی کاربرد دارد، به عنوان لحاف نیز استفاده میشود.

راهنمای انتخاب سایز مناسب روتختی

راهنمای انتخاب سایز مناسب روتختی

برای انتخاب سایز مناسب روتختی بهتر است روتختی را کمی بزرگتر از تخت خریداری کرد تا تمام روی تخت را بپوشاند و گرد و غبار موجب ایجاد کثیفی تخت نگردد. برای انتخاب سایز مناسب روتختی بهتر است طول، عرض و ارتفاع تخت خواب را اندازه گرفت و سپس اقدام به خرید نمود.
برای انتخاب سایز مناسب روتختی باید توجه داشت که روتختی نباید انقدر بزرگ باشد که به سطح کف اتاق خواب برسد. انتخاب سایز مناسب روتختی باعث میشود تا در فصل های سرد سال بدن ما را بپوشاند تا احساس سردی نداشته باشیم.

مشخصات بارز روتختی مخمل بچگانه

مشخصات بارز روتختی مخمل بچگانه

یکی از پرفروش ترین روتختی ها، روتختی مخمل بچگانه است. برای خوابی آرام و بدون دغدغه کودک، بهتر است روتختی مخمل بچگانه را خریداری کرد. به دلیل اینکه روتختی مخمل بچگانه از اندازه کوچکی برخوردار است، قیمت کمتری را نسبت به روتختی هایی که سایز بزرگتری دارند برخوردار است.
روتختی مخمل بچگانه در انبارهای شرکت بازرگانی دیبافت موجود است و با توجه به سلیقه مشتریان عرضه میگردد. همچنین این محصول ضد آلرژی بوده و هیچ حساسیتی هنگام خواب به کودکان وارد نمیسازد. این روتختی قابلیت شست و شو با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد را دارا است. روی این روتختی ها از تصاویر کارتونی پسرانه و دخترانه طراحی شده، تا برای کودکان میل به خواب و استراحت فراهم شود. قیمت روتختی مخمل بچگانه با توجه به طرح، اندازه، جنس و رنگشان متفاوت است.

خرید عمده روتختی مخمل بچگانه

خرید عمده روتختی مخمل بچگانه

انواع روتختی مخمل بچگانه با قیمت های بسیار مناسب در شرکت بازرگانی دیبافت قرار گرفته است تا هر کسی و با هر سلیقه و بودجه ای که دارد، بتواند خرید عمده روتختی مخمل بچگانه را انجام دهد.
شرکت بازرگانی دیبافت با اطلاعاتی که در سایت شرکت خود قرار داده است به شما کمک میکند تا بتوانید از انواع رنگ، جنس و کیفیت این روتختی، آگاهی پیدا کنید تا هنگام با خیالی راحت این کار را انجام دهید. همچنین به دلیل اینکه روتختی مخمل بچگانه از الیاف درجه یک تولید شده است، این امر موجب شده است تا تقاضای زیادی از کشورهای همسایه برای خرید عمده این روتختی صورت گیرد.

فروش تضمینی روتختی مخمل بچگانه

فروش تضمینی روتختی مخمل بچگانه

روتختی مخمل بچگانه توسط شرکت بازرگانی دیبافت فروش تضمینی بسیار گسترده ای دارد. شرکت بازرگانی تولیدکنندگان روتختی مخمل بچگانه از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها برای تولید این منسوج بهره گرفته اند، تا این روتختی سال های متمادی بدون هیچگونه پرز و رنگ پریدگی مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت بازرگانی دیبافت از توزیع کنندگان روتختی مخمل بچگانه است. این شرکت بازرگانی منسوجاتش را به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه میکند تا خریداران به اصل بودن کالاها اطمینان پیدا کنند. روتختی های این شرکت بازرگانی اتاق خواب شما را زیبا و دلنشین نموده و رضایت کامل را به شما خواهد داد.

مرکز پخش روتختی مخمل بچگانه

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag