پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پخش انواع پارچه پلی استر پنبه چاپی

پارچه به عنوان پارچه ای در نظر گرفته می شود که از تنوع بالایی برخوردار است و در هنگام خرید باید مراقب باشید تا پارچه خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر خوب دقت کنید ، خواهید دید که پارچه یکی از اساسی ترین نیازهای زندگی بشر است که آن را از گرمای تابستان و سرمای زمستان محافظت می کند و انواع مختلفی دارد. پارچه پلی استر پنبه چاپی یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که از نوعی نخ پلی استر مصنوعی و نخ پنبه ای طبیعی تولید می شود ، بنابراین مقاومت بالایی در برابر شستشو و سایش دارد.

پخش انواع پارچه پلی استر پنبه چاپی

شاخصه های بارز پارچه پلی استر پنبه طرحدار

شاخصه های بارز پارچه پلی استر پنبه طرحدار پارچه های پلی استر نخی در رنگ ها و طرح های متنوعی ساخت و ساز می گردند و کاربردهای متعددی دارا هستند. بخش اعظمی از موسسات در کشور ایران پارچه پلی استر طرحدار ساخت و ساز می نمایند. این پارچه ها از نوعی پلاستیک و پلیمر تصنعی به اسم پلی استر تشکیل شده اند که او‌لین بار بوسیله شیمی دانان انگلیسی کشف شد.

در این مقاله ضمن معرفی انواع پارچه های نخی پلی استر ، به روش های خرید بهترین پارچه های پلی استر نخی طرح دار می پردازیم. امروزه بازار عمده فروش پارچه های طرح دار مانند پارچه تریکو ، پارچه الیاف طبیعی ، پارچه گرد تهران ، پارچه دو ملانژ و انواع دیگر پارچه در تهران بسیار رونق دارد و مورد استقبال بسیاری از مشتریان از سراسر کشور قرار دارد.

بازار این محصولات در شهرهای مختلف وجود دارد ، اما شهرهای بزرگی مانند تهران ، اصفهان ، شیراز و و بازارهای وسیع و گسترده تری برای فروش این پارچه ها دارند. به عنوان مثال ، بازار عمده فروشی پارچه های اصل و با کیفیت در بازارهای مولوی و امیر کبیر در تهران وجود دارد و هر روز پذیرای مشتریانی از سراسر کشور است. علاوه بر این ، بازار محله عبدل آباد و معابر مختلف در خیابان های تجریش و گاندی ، انواع مختلفی از پارچه های با کیفیت را به فروش می رساند.

مرکز خرید پارچه پلی استر پنبه چاپی

مرکز خرید پارچه پلی استر پنبه چاپی پارچه پلی استر یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت نساجی است که از مشخصات و مزایای خاصی برخوردار است. خرید پارچه پلی استر بصورت آنلاین انجام می شود. پارچه پنبه ای پلی استر سهم بسیار زیادی در صنعت نساجی دارد که برای دوخت بسیاری از لباس ها استفاده می شود. مشخصات فنی این پارچه شامل مقاومت بالای آن است که از دوام و دوام بسیار خوبی برخوردار است.

این پارچه ضد چروک است و سایش ندارد و در برابر کشش ، انبساط و انقباض مقاوم است. رنگ پذیری این پارچه بسیار مناسب است و می توان از رنگهای مختلفی در تولید آن استفاده کرد. پارچه گره ای نخی سبک وزن است و رنگ آن آسان است. مقاومت در برابر لکه این پارچه بسیار کم است.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag