پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید و فروش پارچه پلی استر

فروش پارچه پلی استر از طریق سایت ما آغاز شده است. این پارچه از الیاف مصنوعی تولید شده است و دارای دوام و استحکام بسیار زیادی می باشد. برای خرید آن با ما همراه باشید.

پارچه های پلی استر معمولاً در صنایع دوزندگی و برای تولید پرده، چادر زنانه، تور و پیراهن به کار برده می شود و توسط این پارچه لباس های زیبا و بی نظیری دوخته شده و به بازار عرضه می شوند. الیافت پلی استر به عنوان الیاف مصنوعی و به عنوان جایگزین پنبه و نخ طبیعی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای فراوانی دارند.
در واقع می توان گفت پارچه های پلی استر دارای انواع مختلفی هستند که بر حسب نیاز مصرف کنندگان از آن ها استفاده می شود.

پارچه پلی استر

فروش نقدی مستقیم پارچه پلی استر

فروش شگفت انگیز و مستقیم بهترین نوع پارچه پلی استر در سایت ما آغاز شده است. شما می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت مناسب از این طریق خریداری نمایید و از آن بهره کافی را ببرید.

به طور کلی می توان گفت پارچه های پلی استر به دو گروه الیاف طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که سرمنشاء الیاف طبیعی گیاهانی مانند پنبه، ذرت، ابریشم و پشم هستند، اما الیاف مصنوعی نیز سرمنشاء شیمایی دارند؛ همانند پارچه های پلی استری که در این سایت مشاهده می کنید.

پارچه پلی استر

خرید اینترنتی پارچه پلی استر

 

برای خرید اینترنتی بهترین نوع پارچه پلی استر با ما همراه باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

پارچه های تولید شده بر مبنای الیاف مصنوعی:

  •  پلی استر
  • پلی آمید
  • پلی پروپلین
  • اکریلیک

پارچه پلی استر

نمایندگی فروش پارچه پلی استر

ما یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش پارچه پلی استر در ایران هستیم و از این طریق خدمات خود را به هموطنانمان عرضه می نماییم.

از مهم ترین ویژگی هایی که پارچه های پلی استر دارند می توان به بافت نرمی که دارند اشاره کرد، این پارچه دارای دوام بسیار بالایی می باشد، کاملاً بهداشتی است و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست انسان به وجود نمی آورد.
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پارچه های پلی استر این است که هیچ گونه رطوبتی را به خود جذب نمی کند و مانند پارچه های دیگر بو نمی گیرد و الیافت آن در هم نمی پیچد.
این پارچه دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر چروک شدن است و پس از استفاده به هیچ عنوان چروک و چین خورده نمی شود.

پارچه پلی استر

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag