پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان بالش الیافی خوشخواب


برای داشتن یک خواب راحت و آرام، نیاز به یک جای خواب خوب است. منظور از جای خواب همان تخت خواب با کیفیت و بالش استاندارد است.

بالش الیافی توسط الیاف طبیعی یا مصنوعی پر شده و تولید می گردد. البته بالش با پر طیور و ماکیان نیز پر شده که این نوع بالش ها از نظر قیمت از بالش الیافی تفاوت زیادی دارد و عمده بالش ها در بازار بالش الیافی است.

توزیع کنندگان بالش الیافی خوشخواب علاوه بر فروش به روش های سنتی، با ایجاد سایت اینترنتی اقدام به فروش مجازی محصول نموده اند.

توزیع کنندگان بالش الیافی خوشخواب

بالش چه تاثیری بر کیفیت خواب دارد؟

بالش چه تاثیری بر کیفیت خواب دارد؟

بالش الیافی خوشخواب باید دارای خصوصیاتی باشد تا بتوان با آن یک خواب آرام و دلپذیری داشت. بالش خوشخواب از لحاظ طراحی باید منطبق بر ارگونومیک سر و گردن باشد تا در مدت استفاده از آن شخص مصرف کننده دچار درد گردن نگردد. بالش های غیر استاندارد به مرور زمان اثرات بدی بر روی گردن گذاشته و فرد ممکن است دچار آرتروز گردن گردد. 

نکته دیگری در مورد این محصول اهمیت دارد این است که الیاف به کار رفته در بالش اولاً باید به اندازه ای باشد که سر به راحتی بر روی آن قرار گیرد و ثانیاً در طول مدت استفاده جریان هوا در داخل بالش جریان داشته باشد تا باعث آسیب و عرق کردن سر و گردن نگردد.

نحوه خوابیدن در انتخاب بالش تاثیر دارد. معمولاً توصیه می شود اگر حالت خوابیدن شما به صورت طاق باز و روی کمر است از بالش های محکم و سفت استفاده گردد و در صورتی که بر روی پهلو ها می خوابید از بالش های با ضخامت پایین و طبی استفاده نمایید تا کمترین فشار بر روی گردن وارد گردد. 

خرید انواع بالش الیافی

خرید انواع بالش الیافی

بالش الیافی رؤیا از جمله مدل هایی است که تولید کنندگان با طراحی خاص برای مصرف کنندگان تولید می کنند. تولید کنندگان با استفاده از بهترین الیاف، به کارگیری دستگاه پیشرفته و بهره گیری از آخرین دستاورد ها در زمینه انواع بالش، بهترین محصول را تولید و روانه بازار کنند. این محصولات علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، به کشور های دیگر نیز صادر می کنند و با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن استاندارد های لازم فروش خوبی در بازار های جهانی داشته باشد و ارز قابل توجهی به کشور وارد گردد و به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی گردد. 

تولید کنندگان خرید انواع بالش الیافی را محدود به بازار های سنتی نکرده و با ایجاد فروشگاه های اینترنتی و وب سایت ها علاوه بر معرفی و ارائه محصولات به صورت مجازی زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نماید تا مشتریان محصولات با کیفیت را مستقیماً از تولید کننده دریافت نمایند.  

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag