پرش لینک ها

لینک کوتاه:

سفارش انواع زیرانداز حصیری پیک نیک

زیراندازهای حصیری مدتی است روی کار آمده اند و به دلیل ضد آب بودنشان، پرکاربرد هستند. مراکز عرضه مختلفی اقدام به توزیع این منسوجات سفر کرده اند و شما میتوانید بسته به نیاز خود یکی از انواع زیراندازهای حصیری را سفارش داده و در پیک نیک و دورهمی بیرون استفاده نمایید.
زیراندازهای حصیری پیک نیک انواع گوناگون و کاربردهای مختلفی دارند و باید هر خانواده حداقل یکی از انواع زیراندازهای حصیری پیک نیک را در صندوق عقب ماشین خود داشته باشد.
اگر قصد خرید زیرانداز پیک نیک دارید، بهتر است ابتدا تحقیق نموده و سپس اقدام به سفارش این منسوجات بادوام نمایید. یکی از شرکت هایی که میتوان به آسانی از آن سفارش انواع زیرانداز حصیری پیک نیک داد، شرکت دیبافت کالا است. با ما همراه باشید، در ادامه بیشتر در مورد این شرکت توضیح خواهیم داد.

راهنمای انتخاب مدل زیرانداز

راهنمای انتخاب مدل زیرانداز

در بازار مدل های گوناگونی از زیراندازها وجود دارند که با توجه به نیاز خود باید آنها را سفارش داده و خریداری نمایید، به عنوان نمونه فردی که آخر هفته ها به کوهنوری میرود، نمیتواند از زیراندازهای حصیری پیک نیک استفاده نماید و همینطور فردی که میخواهد به تفریح و گردش برود، زیراندازهای کوهنوردی نیازش را برطرف نمیکند. به عبارتی هر چیزی سر جای خودش کاربرد دارد. زیراندازهای حصیری برای مسافرت و پیک نیک بسیار کارایی دارند و معمولا هر فردی در صندوق عقب ماشین خود این وسیله مهم را دارد تا هر وقت در مسافرت به قصد استراحت پیاده شدند، بتوانند بر روی یک زیرانداز بنشینند و دوباره به سفر خود ادامه دهند. ما در تیتر بعدی در مورد مدل های زیرانداز موجود در بازار بحث خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

بررسی مدل های زیراندازهای سفری

بررسی مدل های زیراندازهای سفری

در زیر به بررسی اجمالی انواع زیراندازهای سفری خواهیم پرداخت:
ـ زیرانداز حصیری سفری
اگر شما هم مشتاق گردش و تفریح هستید و دوست دارید که تمام وسایل مورد نیاز این گردش را داشته باشید. یکی از مهم ترین اقلام برای پیک نیک، زیراندازهای سفری هستند که طرح حصیری، بهترین مدل این منسوجات برای سفر، محسوب میشوند و در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به فروش میرسند. نحوه شست و شوی این زیراندازها هم بسیار آسان است و میتوانید هر موقع که نیاز بود، این اقلام را بشویید و سپس خشک نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر شست و شوی آسان، خشک شدن این اقلام نیز سریع صورت میگیرد.
ـ زیرانداز کوهنوردی
این زیراندازها برای افرادی که قصد دارند چند روز با هدف کوهنوردی به جنگل بروند، بسیار مناسب و البته از بقیه زیراندازها گران تر هستند. این زیراندازها از ضخامت بالایی برخوردارند و فرد به هنگام خواب، داخل کیسه خواب رفته و روی این زیرانداز دراز میکشد. این زیراندازهای کوهنوردی جلوی هرگونه تماس بدن با زمین را گرفته و در نتیجه سرما به بدن فرد انتقال نمییابد.
ـ زیراندازهای پارچه ای
هنوز هم تولید شده و به فروش میرسند. این قبیل زیراندازها، زیراندازهایی هستند که مدل آنها از قدیم وجود داشت و خاصیت ضد آب بودن نداشت و همچنان نیز مردم از آنها به هنگام پیک نیک و گردش استفاده مینمایند.
ـ زیرانداز سفری طرح جاجیم
این زیراندازها نیز مانند زیراندازهای حصیری هستند و آب را از خود عبور نمیدهند. طرح و رنگ زیبایی داشته و میتوانید این منسوجات را به هنگام سفر همراه خود ببرید و از نفوذ آب و سرما در امان باشید.

خرید عمده زیرانداز حصیری پیک نیک

خرید عمده زیرانداز حصیری پیک نیک

اگر در خرید عمده مردد هستید و یا قبل از خرید میخواهید اطلاعاتی را در این زمینه به دست بیاورید، با ما همراه باشید. لازم به ذکر است خرید عمده مزیت های زیادی دارد، از جمله اینکه شما دیگر نگران نوسانات روزافزون بازار ایران نیستید. به طور نمونه اگر شما اکنون سفارش انواع زیرانداز حصیری پیک نیک را بدهید، حداقل چند ماه طول میکشد که این منسوجات را بتوانید به مشتری عرضه کنید. در این چند ماه ممکن است که قیمت اصلی این کالا تغییر یافته و رشد داشته باشد. در این وضعیت شما میدانید که تعداد زیادی از این زیراندازها را دارید و میتوانید در آینده، با قیمت گران تری هم به فروش برسانید.

فروش ویژه زیرانداز حصیری پیک نیک

فروش ویژه زیرانداز حصیری پیک نیک

شرکت دیبافت، هم اکنون زیرانداز حصیری پیک نیک را به صورت فروش ویژه عرضه کرده است. فروش ویژه یعنی چه؟ این معنی را میدهد که در این چند ماه در فروشگاه دیبافت، بهترین قیمت بر روی کالا گذاشته شده است تا مشتریان بتوانند از این تخفیف بی نظیر استفاده نمایند. مهر فروش ویژه بر روی کالاها، بهترین موقع برای خرید است و شما میتوانید همین حالا اقدام به خرید این زیراندازها از این شرکت نمایید و با قیمت ارزان تری این منسوجات را خریداری نمایید. چگونه میتوان از فروشگاه دیبافت، کالای مورد نظر خود را خریداری نمود؟
خرید از این شرکت بسیار آسان است، این مرکز فروش منسوجات خود را به صورت اینترنتی انجام میدهد و محصولاتش را به اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران در کمترین زمان ارسال مینماید. خرید اینترنتی خریدی به صرفه است و موجب اتلاف وقت در رفت و آمد نمیشود. از جهت دیگر با این اوضاع شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، باید بیرون آمدن از خانه را کاهش داد و خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری نمود. فروشگاه دیبافت علاوه بر فعالیت عرضه این زیراندازهای حصیری در ایران، این منسوجات را به کشورهای همسایه نیز صادر مینماید.

فروش ویژه زیرانداز حصیری پیک نیک

چگونه میتوان با مشاورین این شرکت ارتباط برقرار کرد

شرکت دیبافت مزیت دیگری که دارد این است که میتوان با مدیر این مرکز، آقای مهندس خسروانی، تماس برقرار کرده و سؤالات خود در این زمینه را بپرسیم و پاسخ خود را دریافت نماییم.

سفارش انواع زیرانداز حصیری پیک نیک

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag