پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات بهترین پارچه تریکو پنبه لاکرا باکیفیت

آیا اسم پارچه تریکو پنبه لاکرا را شنیده اید و می دانید برای خرید بهترین پارچه تریکو پنیه لاکرا به چه مشخصات و شاخصه هایی باید توجه کنید؟ آیا می دانید این محصول، چه کاربردی دارد و برای چه لباسهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟
همانگونه که در گذشته مطرح کردم پارچه تریکو به دلیل گستردگی استفاده در انواع مختلف تولید می شود و بسته به استفاده نوع نخ به کار برده شده در آن، نام آن تغییر می کند که می توان گفت هر کدام از انواع آن کاربرد منحصر به فرد خود را دارد و هر یک از انواع آن را می توان در چند رده کیفیت، طبقه بندی کرد و با کیفیت های متفاوتی عرضه کرد.

چه نوع پارچه تریکو پنبه لاکرا خریداری کنیم؟
همانطور که در بالا اشاره ای کردم هر نمونه از پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تهیه کرد که هریک کاربرد و کیفیت خود را دارند که در ادامه در مورد آن توضیحاتی خواهم داد.
کیفیت پارچه تریکو را از روی نخ و مشخصات دستگاه تولید کننده آن تقسیم بندی می کنند که هر یک قیمت، مشخصات و کاربرد خود را دارد، به عنوان مثال پارچه پنبه لاکرا را می توان با بیش از 6 کیفیت تولید کرد، اگر نخ استفاده شده از open end باشد با هر کدام از کشور های سازنده آن می توان کیفیت جدیدی را تولید کرد که می توان به چند کشور سازنده که بیشتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، نام برد که آنها عبارتند از ایران، ازبکستان، چین، هند و… که به ترتیب کیفیت بهترین کیفیت را نخ کشور خودمان، ایران به خود اختصاص داده که این نتیجه تلاش و پشتکار مهندسان کوشا و مبتکر کشور مان است که با تلاش و کوشش این رتبه را متعلق به ایران کرده اند. رتبه بعدی کیفیت از آنِ کشور ازبکستان است که می توان گفت از نظر کیفیت قابل قبول است و رده های بعدی متعلق به کشور های چین و هند است که می توان گفت از نظر کیفیت در آخرین رده قرار دارد.

پارچه تریکو پنبه لاکرادر پارچه پنبه لاکرا از چه الیافی استفاده شده؟
الیاف پنیه محاسن بسیاری دارد که می توان به پارچه هایی که در آن پنبه به کار رفته،می توان این خصوصیات را عنوان کرد، یکی از این شاخصه ها، احساس راحتی و خنکی در تابستان و احساس گرما در زمستان است و این بدین سبب است که در ما بین الیاف پنبه سوراخهای بسیار ریزی وجود دارد که هوا می تواند در آن رفت و آمد کند و در بعضی از مواقع همین عبور هوا باعث عایق حرارتی می شود پس در نتیجه در تابستان احساس خنکی و در زمستان احساس گرمی به ما دست می دهد و یکی دیگر از محاسن آن حالت ضد حساسیت پوستی است که این خود یک مزیت بزرگ است چون معمولا درمان مشکلات پوستی هزینه های زیادی را به ما تحمیل میکند و درمان حساسیت های پوستی، طولانی مدت و در بعضی از مواقع تا چندین سال طول می کشد تا کاملا آثار آن از بین برود، پس این خود یک مزیت بسیار بزرگ است. ولی یک عیب کوچک دارد و آن هم دوام آن است به همین خاطر معمولا با الیاف دیگر ترکیب می کنند، مانند پلی استر، لاکرا، فیلامنت و… که یکی از الیافی که با پنیه کار می کنند لاکرا است لاکرا حالت کشی داشته و مقاومت خوبی در شستشو دارد.

کاربرد پارچه تریکو پنبه لاکرا
پارچه تریکو پنبه لاکرا به دلیل پنبه ای بودن و کشی بودن کاربرد بسیاری دارد که می توان به کارایی همچون لباسهای بچه گانه، لباسهای اندامی و… مورد استفاده می گیرد که به دلیل تغییر نیافتن حالت اولیه، در پروسه شستشو و مقاوم در برابر تغییر رنگ در اثر استفاده، روز به روز مورد توجه آنهایی که دنبال پارچه تریکو پنبه ای باکیفیت می باشند قرار می گیرد. شما اگر به دنبال پارچه تریکو پنبه لاکرا با کیفیت استثنایی می گردید می توانید با مشاوران شرکت دیبافت تماس گرفته، با اطمینان و آسوده خاطر و با قیمت مناسب این محصول را تهیه نمایید.

پارچه تریکو پنبه لاکرا

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag